10.BÖLÜM

3.1K 117 37
                                    

Kahvaltıya geç kalmıştık baranda ayşeden bişeyler istemiş birlikte kahvaltı etmiştik.Baran işe gittikten sonra çarşafı alıp attım.Aşağı indiğimde herkesin gözü bendeydi.Herkes Anlamıştı normal olarak çok utanmıştım.Oadama gidip üstümü giydim kaç gündür canım çok sıkılıyordu biraz çıkıp dolaşmak istiyordum.

"Gelinağam Baran ağamın izni olmadan dışarı çıkamazssın."

"Nedemek çıkamam ben gelinağanız değilmiyim neden benim sözüm ikiletiliyor?"

Keje anne "kızım biz ağamızın izni olmadan hiçbiyere gidemeyiz."

"Neden keje anne biz onların kölesimiyiz neden her isteklerimizi onların izin vermelerini bekliyoruz?"

"Bak kızım sen o şeherlerde ne gordüysen burda goremezssin burası senin o bildiğin büyük şeherler deel.Burda erkeklerin sözü geçer kadınlar susup oturur.

Gözlerim dolmuştu ben özgürlüğüne düşkün bir kızım ve kısıtlanmayı hiç sevmem.Odama çıktım ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Kapı açıldı Baran yanıma gelip ne oldu diye sordu bende ona anlattım.

"Bak Berfin annem haklı bunlara uymalısın alış."

dedi bana ilk defa adımla hitap etmişti.Keşke hep Berfin dese ağzına çok yakışıyor.Baran banyoya girince bende üstümü değiştirip yatağa girdim kapı sesi duyuldu ve Baran yanıma uzanıp beni kendine çekti birlikte mışıl mışıl uyuduk kokusu o kadar güzeldiki kendimden geçip uykuya daldım.

Sabah gözlerimi açtığımda Baran uyanmış beni izliyordu.Uyandığımı fark edince biraz sinirlenmiş bir hali vardı.

"Ne oldu Baran?"

"Uyusana şimdi uyandın seni seyredemicem."

Ay çok tatlı bu adam bunun için sinirlenmiş gözlerimi kapattım kaç saat böyle durduk bilmiyorum ama gözümü açtığımda Baran yoktu keşke uyumasaydım dedim kendi kendime neyse üstümü giyinip aşağı indim ve avluda gördüğüm manzara karşısında göz yaşlarımı tutamadım...

Arkadaşlar kısa bir süre yazamayacağım sınavlar projeler derken yoruluyorum.Anlayışla karşılıtcanızı umuyorum sonunu merak ettiğinizi biliyorum bomba bir bölümle geri gelcem sizleri seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖTÜ AĞA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin