*1*

36.7K 458 29
                                    

Szombat este van,esik az eső,ráadásul egyedül vagyok itthon.

Adam hív:

-szia hercegnő.-köszönt

-szia herceg egyedül vagyok nincs kedved át jönni.-mondtam egy perverz mosollyal az arcomon

-10 perc és ott vagyok készülj kemény menet lesz.-mondta és a hangja elmélyült

Szeretem a mély hangját olyan izgató. A perverz fantáziámat a csengetés zavarta meg.Lementem és ajtót nyitottam. Gondolkodás nélkül a nyakába ugrottam és és vadul csókolni kezdtem levegő hiány miatt ajkunk szét vált. Meg fogtam a kezét és felhúztam az emeletre bementünk a szobámba be csukta az ajtót. Az ágyra dőltünk és vad csókba kezdtünk kigomboltam a nedves ingét és a földre dobtam ő levette rólam a pólót és a rövid nacimat. Elkezdett lefelé menni és közben csókolgatott tovább. A mellemhez ért és elkezdett játszani vele nyalogatta,szívogatta rá is harapott csak fel szisszentem. Felnézett rád és egy perverz mosoly volt az arcán ismét elindult lefelé oda ért a nemi szervemhez és belenyalt nyögtem egyet belém tette egyik ujját aztán a másodikat majd a harmadik ujját is ki be húzkodta bennem amit nagyon élveztem és végül elmentem.

Most te jössz.-mondta és már is álltam volt. Elkezdtem lefelé haladni kigomboltam a nadrágját és lehúztam az alsónadrágjával együtt a péniszét és elkezdtem nyalogatni ő aprókat nyögött. Bekaptam elkezdtem fel le mozgatni a fejem és ő ezt élvezte a nyögéseiből levettem.

Elfogok menni.-mondta a nyögései közé beszorítva. Elkezdtem gyorsabban mozgatni még nem elment a számban. Lenyeltem. Kibújtam a takaró alól és mellé feküdtem.

-köszönöm hercegnő.-mondta lihegve

-szívesen herceg.-mondtam és oldalra fordultam ő mögém feküdt és kifli alakban aludtunk el.

Sziasztok hát itt az első rész ha tetszett nyomj egy csillagot.
Puszi ✖G

Csak Szex Semmi Más....(+18)Where stories live. Discover now