Még csak délután van de én már alig várom az estét mivel szex után el is ment Adam így nem tudtam mit csinálni téli szünet van de nálunk ilyenkor is süt a nap és forróság van...pár nap és vége a szünetnek és már nem tudom mit csináljak a bakancs listámat végig meg csináltam (bakancs lista:tele volt durvábbnál durvább szex pózokkal) szóval nem vagyok az a szokásos szelíd kislány vagyis a szüleim úgy tudják akiket már 1 hónapja kint vannak Londonban valami üzleti ügyben vagy mi..
.............
Csengetek....
Lerohantam köntösben mivel alatta egy szexi fehérnemű volt.
Kinyitottam az ajtót Adam volt az szóval egyből a lényegre törtem szétkötöttem a köntöst és Adam meg látta a szexi fehér neműmet mire ő a szájába harapott egyet és láttam az a perverz mosolyt az arcán. Be engedtem és egyből a lényegre is tért mivel a szobámba már nem tudtunk volna menni mert Adam olyan kanos volt szóval a kanapét választatuk. Leült és én az ölébe ültem vadul csókolni kezdtük egymást közben lerángattam róla az ingét és a földre dobtam. Végighúztam kezemet mellkasán és egyre lejjebb és lejjebb haladtam kigomboltam a nadrágját és a két kezemet becsúsztattam az alsónadrágjába simogatni kezdtem nemi szervét mire csókunkba nyögött abba hagytam a csókot és egyre lejjebb haladtam elértem a férfiasságához és nadrágját meg az alsónadrágját levettem róla és láttam már hogy milyen kemény és merev. Bekaptam és Adam az egyik kezét a fejemre tette és rásegített........már nem sok hiányzott neki elkezdtem gyorsabban mozgatni fejem és elélvezett egy nagy nyögés társaságában. Felálltam és az ölébe ültem mivel a nemi szervemnél ki volt vágva direkt egy lyuk így egyből bele is tudtam ülni. Nagy nyögés hagyta el a számat. Meg fogta a csípőmet és rásegített egyre gyorsabban és gyorsabban mozgatott magán mitől nagy nyögéssel hagyták el a számat és egyszer elmentünk.....
Levett magáról és a kanapéra ültetett. Le guggolt elém és elkezdte puszilgatni a nemi szervem bedugta kettő ujját majd még egyet. Minél beljebb haladt annál nagyobbakat nyögtem abbahagyta és nyelvével folytatta meg találta a G pontomat ami nekem már a csúcs volt....ELMENTEM.....És itt az új rész már rég n volt rész azért előre is bocsi de örülök h ennyikötöknek tetszik a sztorim és ha már idáig eljutottál akkor hagy nyomot magad után vololj vagy komiba írd meg a véleményed.... Puszi G✖