*7*

12K 149 6
                                    

-mi...mi hova.-kérdeztem aggódva és arcomról a mosoly csak úgy eltűnt

-hát Franciaországba költözünk.-mondta anya és elmosolyodott és közben Apa kezére tette kezét

-és erről engem nem kellett volna megkérdezni.-mondtam makacsan.-és mikor indulunk vagy ez is csak meglepetés lesz.-mondtam és erőltettem egy mosolyt az arcomra

-nagyon vicces vagy kislányom.-mondta apa.-nyugi drágám.-próbáltam nyugtatni anya.-2 nap múlva indulunk,most pedig menj fel a szobádba.-mondta apa mogorván.

Felmentés a szobámba,és az ágyamra vetettem magam,Hát ez bazi jó még ezt a pár barátomat is itt kell hagynom marha jó....... Ezt most,hogy mondjam meg Adamnak,ezt jól meg csinálták...

*******másnap reggel*******

Szólt az ébresztőm, gyorsan össze szedtem magam és indultam is,nem érdekelt senki és semmi,kimentem a házból magam után becsapva az ajtót,bedugtam a fülembe a fülhallgatót és csak mentem előre.. Suli élé érve megláttam Adamot biztos engem várt hisz ki mást...

-szia Adam.-mondtam nyávogósan egy mosoly kíséretében

-szia kicsi lány.-mondta és megcsókolt

-mondanom kell valamit.-mondtam lelombozó tekintettel

-mi az kezdesz megijeszteni

-ház őőő....izé...... Franciaországba költözünk holnap szóval mindenkitől ma kell elköszönőm és kiiratkoznom.-mondtam szomorúan

-te úristen miért.-hangja aggódóra váltott

-mert anyámék ott kaptak munkát.-mondtam

Ő erre csak megfogta a kezem és maga után húzott,nem engedtem el hisz ez az utolsó napom itt,miért tegyem azt amit akarok. Az osztályba mentünk leültünk az utolsó padba és figyeltük a történéseket az osztályba,bejött a tanár.

-jó reggelt diákok.-mondta és leült a tanári székbe.-hiányzó van.-kérdezte,mindenki némán ült a helyén,pedig volt vagy 5 hiányzó de a tanár észre se vette már 2 éve minket tanít na mindegy annyi bajjal kevesebb.

Arra lettem figyelmes hogy Adam a kezemre teszi a kezéért,én rátettem a kezem és össze kulcsoltuk. Elvette a kezét és nőiességemet kezdte simogatni,amitől én nekem egyből kirázott a hideg, már majdnem nyögtem egyet de nem mert ki csengetek,elvette a kezét rám kacsintott és felálltunk. Most komolyan ezt hagytam itt,nem akarom,majd beteszem a bőröndömbe a kis cukiságot. Gyorsan eltelt ez a nap is még elmentem beszélni az igazgatóval hogy kiiratkozok mert elköltözünk. Utána haza felé vettem az irányt,benyitottam ledobtam a táskám meg a cipőm és battyogtam is felfelé, mivel holnap megyünk muszáj volt elővennem a 2 marha nagy meg 2 kicsi bőröndömet. Elkezdtem elpakolni már a 2 kicsi és a 2 nagy is megtelt, csak a nagyon fontosakat hagytam elő pl amit felveszek,meg a smink plusz a fésű.

Hát akkor itt van még egy új rész remélem tetszik
Puszi✖G

Csak Szex Semmi Más....(+18)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن