*10*

8.1K 120 18
                                    

És akkor itt lenne a tizedik rész.....elöző részhez vagyis a -NEM RÉSZHEZ-
írjatok még kérdéseket mert sok a kérdés de azt hittem több ember veszi a batorságot h komiba feltegyen egy kérdést szóval írjatok még 🙈
Puszi✖G

Gyorsan elmentem letüsolni,olyan menő,hogy saját fürdőszobám van,a nagy tükör elé áltam ami a fürdöben volt, gyorsan kifésülten a hajam és és már mentem is aludni mert ez az egész költözködés kikészített meg mert holnap már mennem kell suliba.

Másnap reggel..

Az álmodozásomat az ébresztő zavarta meg,gyorsan kinyomtam mert marha idegesítő a hangja. Kikeltem marha komásan és mivel még ez a szoba új nekem így neki mentem a falnak,a földre estem és égből kippatantak a szemeim,feláltam és körbe néztem, és mostmár tényleg a fürdő felé mentem. Összeszedtem magam,a legjobb formánat akartam hozni mivel ez az első nap ilyenkor van a legnagyobb benyomás vagyis csak nekem az első nap sajnos. Egy minimális siminket tettem fel és kifésülten a hajam,kimentem a fürdőből és kinyitottam a szekrényem ajtóját,kiválasztottam egy fekete nadrágot aminek a térdénél kivolt vágva,felsőnek pedig választottam egy haspolót cipőnek pedig kiválasztottam az adidas superstaromat,imádtam ezt az össze álitást. Lementem és Felkaptam a táskám és indultam is,reggelizni nem tudtam mert egy pöpett késésben voltam. De azért sikerült oda érnem,megkerestem a titkárságott és bekopogtam. Pár megyodperc múlva halottam egy "igen jöjjönt" és benyitottam.

-Jónapot kívánok új vagyok itt és hát nem tudom,hogy melyik osztályba kell mennem meg a könyveimet még nem kaptam meg.-mondtam kis üdvariasan

-gondolom maga Lengyel Bett,itt vannak a könyvei, most pedig jöjjön megmutatom a szekrényét és az osztályát.-közben pedig a kezembe nyomott egy kulcsot amire rávolt írva,hogy 311 gondolom ez az én szekrényem lesz. Oda vezetett,kinyitottam és betettem a könyveimet,visszazártam és indultunk az osztályba. Kopogott halitunk egy hangos igent és benyitott,bementünk,aztán mikor már kibújtam az igazgató mögül akkor minden szem rámszegödött. Bemutatott az igazgató és leültem a hátsó padba mivel csak ott volt hej, még nyomtatott valami dumát aztán kiment. Elég lassan telt az idő de végülcsak kicsöngettek,feláltam és elindultam vagyis mentem volna de valaki megfogta a csuklóm.

-szia Jack vagyok.-mondta mosolyogva

-szia én Petra vagyok.-mondtam mosolyogva,elég hejes mit ne mondjak asszem mi jobban leszünk.

-örülök,hogy ilyen gyönyörű lány is van már ebben az osztályban mint te.-mondta,én csak az alsó ajkamba haraptam és kimentem az osztályból. Az egész nap így telt unalom unalom hátán,de vége lett az első napos szenvedésemnek hála istennek. Gyorsan haza mentem köszöntem anyának és felmentem az emeletre a szobámba gyorsan csináltam a tükör előtt egy képet és utánna le is döltem az Ágyamra. Bealudtam.

Csak Szex Semmi Más....(+18)Where stories live. Discover now