*6*

14.3K 140 15
                                    

Reggel az ébresztő zavarta meg álmodozásaimat. Felébredtem és láttam hogy Adam még alszik,elkezdtem arcát fürkészni, és végül puszilgatni,csak egy enyhe kis mosolyt láttam arcán gondolván most hogy felébredt abba hagyhatóm a puszilgatást.

-miért hagytad abba.-kérdezte zavarodottan

-mert már felébredtél.-mondtam mosolyogva

-az nem jelent semmit.-vigyorodott el

-ja bocs.-adtam neki egy csókot és kimásztam az ágyból mert ma ugye iskola és nem akarok elkésni

-te hova mész ilyenkor.-kérdezte komolyan

-talán készülődni mert suli van.-mondtam és mentem tovább a fürdőbe.Levettem a ruháimat és beálltam a zuhanyzóba,gyorsan megfürödtem és szóltam is ki. Megfésültem a hajam tettem fel egy kis sminket ne hogy úgy nézzek ki mint egy zombi.A szobám felé vettem az irányt, benyitottam és láttam h Adam már ott ül az ágyon és indulásra kész.Én csak néztem egyet és a szekrényemhez mentem, kiválasztottam egy nem nagyon feltűnő ruhát,eltettem a telom és intettem Apámnak, hogy indulhatunk. Lementünk felkaptam az adidas superstaromat és indultunk is.
Gyorsan a sulihoz értünk kb. 10 perc alatt, bementünk a szekrényünkhöz vettük az irányt,mivel neki a folyosó másik végén van a szekrénye így külön vált utaink. Kivettem a matek cuccomat és mentem a terem felé,már majdnem mindenki bent volt,még az osztály kurvája is bent volt,csoda képes volt időben beérni. A tanár is beért és már is kezdetét vette a kínzás. Megnéztem a telom 8:26-ot mutatott.....megnéztem 10 percek később és még csak 8:31 volt,hát ezt nem hiszem el...... Végre vége volt az egész napos kínzásnak,Adam már várt a suli előtt hogy haza kísérjen. Elindultunk nagyon lassú tempóban mert nem nagyon akartam haza menni útközben egy szót se váltottunk néma csönd volt. A házunk elé értünk Adam búcsúzás képen meg csókolt és ment tovább, én az ajtó elé értem és a kulcsért motoszkáltam a táskámban,meg találtam a zárba tettem és próbáltam kizárni az ajtót,de valamiért nem ment,kezdtem meg ijedni,a kezemet a kilincsre tettem és benyitottam. Meg láttam anyámékat miként épp a heverőn ülnek és beszélgetnek, levágtam a táskák a földre amire mind a ketten felfigyeltek.

-szia kicsim.-köszöntek

-sziasztok hát ti.-mondtam meglepődve

-beszélnünk kell.-mondta anya és leült az arcáról a vigyor

Kezdtem meg ijedni.....oda ültem hozzájuk és anyu elkezdte mondani....amit mondott sose akartam hallani lefagyva bámultam előre a semmibe.

Sziasztok itt az új rész köszönöm h ennyien olvassátok ez nekem sokat jelent imádlak titeket
Puszi ✖G

Csak Szex Semmi Más....(+18)Where stories live. Discover now