Birleşme Partisi öncesi ve sonrası

99 5 0
                                    

Canım okuyucularım. Lütfen yorum yapın. Belki her şeyi doğru aktarmıyorumdur. Yada sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum. Farkındayım. Düzenli bir şekilde yazamıyorum. Ama ne yapayım sınavlar var 😢.

En son ünlülerin dokunulmazlığı kaybettiğini yazmışım.
Ünlüler o hafta Tuğba Özay ı aday çıkarttılar. Bireysel dokunulmazlığı Atakan kazandığı için Semih in adını söyledi. Yani adaylar Gizem K.,Serkay, Tuğba Özay ve Semih oldu. (Hem GizemK hem de Semih beraber potaya çıktı. >.< )

   Ve giden Tuğba Özay oldu. Birleşme partisi çok güzeldi Bence izlemeyenler mutlaka izlemeli.

Birleşme partisinde şarkı söylediler. Çok eğlenceliydi.  Acaba Zafer olsaydı hangi şarkıyı söylerdi ya da Mehmet..Keşke onlar olsaydı. Benim favorim gizemM idi. Yalnızlık Senfonisi bir harikaydı.
1. Gizem  Memiç
2.Serkay
3. Yunus Günçe

3 adamın hazırladığı skeç te çok güzeldi. Gerçeğe en yakın olan Semih ve GizemK sahneleriydi. Çok güldüm ya. Çok ta doğru. Survivora geldiğinden beri Semih hep aynı şeyleri papağan gibi tekrar edip duruyor. Neymiş bedel ödeyeceklermiş te, teker teker gideceklermişte. Hıhı canım öyle. Sen ancak tekrarlarsın böyle.
Aman neyse birleşmeden sonra dokunulmazlık oyunu vardı.

Ve Gönüllüler 10-5 gönüllüler kazandı. Ben onları çok seviyorum. Atakan elenme adayı..
Bu arada ünlüler adası bu aralar çok karışık. Nagihan ve Atakan arasında çok büyük gerginlik var tamamen bölünmüş haldeler.
Nagihan da  çok dönek be. Hiç sevmiyorum şu egomanya yı. Bir Semih bir o nefret ediyorum onlardan.😠

Bir de ödül oyunu oynandı. Ödülü 10-6 ünlüler kazandı. GizemM ve GizemK bu oyunda kavga etti. Bıktım artık bu GizemK dan ya inşallah en yakın zamanda gider.

Ünlülerin bireysel dokulnulmazlığını Yattara kazandı.
Yattara Yunus Günçeyi söyledi. Ama kim gitti bilmiyorum.

Yorum yapmanızı istiyorum. Lütfen yorum yapın. ⊙▽⊙

Bir Tutkudur Survivor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin