Mă cuibăresc în brațele iubitului meu şi adorm învăluită de mirosul său înbietor de vanilie şi nicotină !
FLASHBACK
-Rebecca, ai făcut bagajele? mă întreabă mama țipând foarte tare .
-Da mamă ! o anunț în timp ce îmi îndes telefonul în geantă .
Cobor jos cu valiza, în timp ce îl aştept pe tata cu maşina . Sunt foarte tristă că plecăm, dar cred că va fi mai frumos decât aici , în Canada .
Mama se uită la mine surprinsă cum m-am îmbrăcat . Nu cred că s-a mai uitat niciodată la mine în felul ăsta .
-De ce te holbezi aşa ? o întreb pe mama cu o sprânceană arcuită .
-Arăți aşa ... diferit ! Mă priveşte mama cu ochii măriți .
Nu sunt îmbrăcată rău ... am doar o pereche de blugi mulați negri cu tăieturi în genunchi , un maieu alb care scrie "fuck normality" şi părul prins în coc . Puțin rimel , (toți spun că ochii mei schimbători nu au nevoie de rimel pentru că deja se împart între negru şi căprui dar eu tot îl folosesc uneori) şi un glos de buze portocaliu , iar în picioare am o pereche de tenişi negri .
-Nu sunt împrăcata aşa rău ! îi spun eu cu zâmbetul pe buze .
-Cum spui tu ! îmi spune ea , după pleacă .
Ea este obişnuită să mă vadă în rochițe colorate ca de obicei dar eu m-am gândit... şi m-am gândit ... şi vreau un stil nou . M-am săturat de atâta culoare când eu sunt tristă din cauza plecării mele în New York . Plec ... îmi las prietenii , liceul , las tot . Mi-am dat seama că viața nu este mereu roz ... nici foarte colorată , dar nici foarte neagră . Este normală din câte observ .
-Scumpo am ajuns ! îl aud pe tata , îl îmbrățişez şi îmi strecor valiza în port bagaj şi urc pe bancheta din spate foarte tristă .
După 7 ore de condus se face ora 5:28 după amiaza şi cobor din maşină .
După ce ies din maşină observ nişte case foarte mari în preajmă şi încremensc de uimire . După o văd pe Yasmine care sare în brațele mele , nu am mai văzut-o de 3 ani de când s-a mutat aici . Mama îmi spune că "," casa din față este a noastră şi nu pot să cred , lângă este casa Yasminei care este un pic mai mică dar e ok .
Mama şi tata merg în casă să despacheteze şi îmi spun să mă duc să mă plimb cu Yasmine în parc . Yasmine mă trage după ea în parcul din apropiere .
Acolo este foarte frumos, este foarte multă iarbă şi copaci , ceea ce mă fascinează .
Acolo observ un băiat drăguț ce stă pe bancă cu mobilul în mână . Are ochii negri şi este brunet .
-Cine e tipul ? o întreb pe Yasmine foarte uimită de tatuajele ce acoperă o mare parte din corpul său , el purtând doar un maieu alb .
-El e Mike , este în liceu cu mine şi tot în aceeaş clasă , este bad boy-ul liceului , foarte adorat de fete , cu mulți bani şi fițe . O să fi şi tu în clasă cu noi deci o să îl vezi mai mereu .
Ne întoarcem acasă şi mă duc la mama să o întreb unde este camera mea . Ea îmi spune că este la etajul 1 (casa având doar două etaje) şi despachetez , camera nu este rea doar că e prea copilăroasă .
Mă duc să fac un duş . Picăturile calde îmi învăluie corpul şi mă simt lipsită de griji , gândurile fug spre băiatul din parc şi încep să zâmbesc . Mă spăl cu grijă pe dinți după ce mă înfăşor în prosopul meu alb . Mă schimb în pijamale şi mă bag în pat cu gândul la el , la Mike , nu îmi vine să cred că o să îl văd mâine la liceu .
Bună dragi mei !
Asta este prima mea carte de dragoste şi sper să vă placă .
Pupeak ❤
CITEȘTI
Iubire imposibilă
Romance"Nu trebuie să ai încredere în el ! Îți va strica viitorul ! Îți va frânge inima ! Totul va fi îngrozitor !" "Nu te las să pleci , te iubesc !" Ea : Un înger ce se roagă , El : Un demon ce visează . Rebecca Smith (pe scurt Becca sau Rebe) = o tânără...