I

305 9 1
                                    

Bună! Ce faci, iubire? Îți mai aduci aminte de mine?
Sunt fata aia care te-a iubit, căreia i-ai dat speranțe pentru ca apoi să dispari din viața ei făra a te uita în urma.
Sunt fata aia de care ți-ai bătut joc, care a vărsat milioane de lacrimi pentru tine, pe care ai plăcut-o odată, pe care o voiai.Sunt acea fată care şi-a rupt sufletul de sute de ori în bucăți din cauza ta, care a crezut că va muri de dorul tău, care te-ar fi aşteptat o veşnicie, vorba aia:"Când iubeşti...ce e o veşnicie?".
Sunt fata aia care în ciuda a tot ceea ce i-ai fi făcut s-ar fi întors la tine, ar fi luptat pentru tine, ar fi avut grijă de tine, te-ar fi alinat şi susţinut atunci când simțeai că întreaga lume se prăbuşeşte peste tine, ar fi fost mândră de tine indiferent de ceea ce ai fi făcut în viaţă, care ar fi dat orice ca ție să îți fie bine, chiar dacă ea se simțea rău, care ți-ar fi acceptat orice doar dacă ştia că aşa poate să te păstreze.

De ce aş fi făcut toate astea?
Pentru că te-am iubit.Doamne...cât te-am iubit.
"Vorbeam despre tine ca şi cum tu ai fi pus stelele pe cer", te cautam oriunde cu privirea, mă culcam şi mă trezeam cu tine în gând, îți luam apărarea când cineva spunea un lucru urât, cât de mărunt despre tine, eram geloasă când te vedeam cu vreo fată chiar daca nu eram împreună, pentru că te voiam numai pentru mine, înainte şi chiar mult timp după ce mi-ai frânt inima.
Şi tu ce ai făcut?Mi-ai spus că mă placi, m-ai mințit, m-ai rănit şi apoi ai decis să pleci din viaţa mea fără să îmi dai nicio explicație, iar eu am rămas cu un milion de întrebări care încă mă chinuie."De ce?" este întrebarea pe care mi-o pun în fiecare zi, de fiecare dată când îmi aduc aminte de tine, de fiecare dată când văd un cuplu fericit pe stradă, gândindu-mă că aşa puteam fi şi noi.
Totuşi ,poate că eşti fericit cu decizia pe care ai luat-o, poate că ea ți-a adus exact ceea ce voiai.Poate că eşti mulțumit acum că ai rănit pe cineva, că ai lăsat acea persoană fărā lacrimi şi că ai făcut-o să îți ducă dorul.
Eu încă sper să regreți.Să regreți că ai renunțat la o persoana care te iubea...te iubea şi tu căutai iubire.Dar nu ai acceptat iubirea ei.Era tot ce îți putea oferi.

De vorbă cu elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum