III

126 7 0
                                    

Te-am căutat în oricine şi în orice.
Te-am căutat în alți băieți, în poezii ,în strofele lor, în versuri de cântece, în personaje de film, în piese de teatru, în cărți, în lună, în stele, în soare,chiar şi în nori,în ploi,în tunete,în fulgere.
Te-am căutat prin păduri, prin locuri pustii, prin valuri, prin munți.
Te-am căutat pe alei de parcuri, pe drumuri de țară, pe străzi mohorâte .
Te-am căutat în zile călduroase de vară, în nopți reci de iarnă, în dimineți ploioase de toamnă, în după-amiezi însorite de primăvară.

Dar nu erai .Te-ai ascuns foarte bine şi nu vrei să mă laşi să te găsesc.Încă te caut.Vreau să ştii că te voi căuta până când te voi găsi şi când te voi găsi,îți jur că nu te voi mai lăsa să fugi şi să te ascunzi.Pentru că nu ai de ce.Locul tău e lângă mine şi locul meu e lângă tine,iar locul nostru este în lume,printre oameni care ne vor răul sau nu,printre oameni falşi,care vor să ne distrugă,care vor să ne despartă,printre oameni buni,răi,mincinoşi,laşi,oneşti,ambițioşi,fără scrupule,dornici de îmbogățire,de parvenire,oameni credincioşi sau nu,oameni simpli,moderni,săraci,bogați.Locul nostru este între ei.

Şi trebuie să luptăm pentru noi,dar nu putem lupta,dacă tu te ascunzi.Te rog,nu te mai ascunde,nu mai fugi de mine,nu îți mai pierde timpul rătăcind.
Nu mă lăsa singură.Cum să rezist fără tine?

De vorbă cu elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum