Te-aş fi iubit neţinând cont de împrejurări.Te-aş fi iubit chiar dacă erai cel mai sărac om de pe pământ şi chiar dacă tot ceea ce îmi puteai oferi era iubirea ta.Asta era tot ce voiam.Voiam să mă iubeşti.
Trupul meu ardea la fiecare gând că tu ai putea fi al meu.Îți jur că dacă ne-am fi iubit şi nu am fi avut nimic decât iubirea noastră pentru mine era mai mult decât suficient.Dar dacă pentru tine nu era de ajuns, aş fi întors lumea pe dos doar pentru a putea să îți fac viața mai frumoasă.
Te-aş fi iubit chiar dacă ai fi fost bolnav, aş fi avut grijă de tine.Aş fi avut tot timpul grijă de tine.Se pare că acum trebuie să ai singur grijă de tine, iar gândul acesta mă înspăimântă pentru că dacă nu reuşeşti şi se întâmplă ceva cu tine, eu mor.
Te-aş fi iubit şi în zilele tale mai puțin bune, atunci când ai fi fost nervos sau supărat.Te-aş fi adorat atunci.Aş fi fost acolo pentru tine când simțeai că întreaga ta lume se destramă.Te-aş fi iubit în momentele tale de fericire nebună.
Te-am iubit oricum.
Nu ştiu dacă mă crezi sau nu, dar îmi e atât de greu fără tine...nu ai fost vreodată al meu, dar niciodată nu am simțit aşa nevoie de tine cum simt acum.
Reuşisem să te uit.Te uram, dar apoi te-am revăzut.În momentul în ți-am văzut chipul, toate rănile mele s-au redeschis, toate sentimentele şi trăirile față de tine au năvălit în inima mea şi lacrimi şi-au făcut loc în ochi.Şi ştiu că durea.Şi apoi te-am iubit iar.
Acum nu mai simt nimic pentru tine.
E straniu pentru că acum o săptămână mi-aş fi dat şi viața pentru tine.Cu toate acestea, trebuie să îți mărturisesc că iubirea pentru tine a lăsat urme adânci, îngrozitoare pe întregul meu trup.Mi-e frică să mă privesc în oglindă pentru că nu mă recunosc . Comportamentul meu, limbajul meu, gândurile mele, atitudinile mele, personalitatea mea, până şi tenul meu, toate par să nu îmi aparţină.M-am schimbat.Tu m-ai schimbat şi m-ai schimbat în rău.Eu nu eram aşa.
Toate aceste sentimente pe care le-am simțit de-a lungul timpului după ce te-am cunoscut pe tine nu mă reprezintă.Am urât, am vrut să mă răzbun, am fost rea, poate invidioasă uneori.Eu nu simțisem aşa ceva niciodată până când tu m-ai rănit şi atunci am simțit că şi alte persoane trebuie să treacă prin ceea ce am trecut eu.De asta am devenit aşa.Nu îmi place.Mi-e dor de mine.Mi-e dor de "vechea" eu, dar parcă tot mai dor îmi e de tine...Totul din cauza ta.Mulțumesc că ai distrus tot ce era mai frumos în mine.Tu erai cel mai frumos lucru legat de mine.
CITEȘTI
De vorbă cu el
RomanceDespre mine şi despre el.Îndrăgostiți unul de altul, dar niciodată împreună.Sentimente dezvăluite, dragoste mărturisită, întrebări chinuitoare şi fără răspuns, durere, dor, tristețe şi fericire.