Rozdział 14

88 4 0
                                    

-Aaaaaach!

Tak kąpiel w płatkach róż była idealnym pomysłem. Z widocznym zniechęceniem wyszłam z wanny i włożyłam szlafrok. Kiedy moje włosy wyschły ubrałam się w suknię i pomyślałam, że przed wizytą księcia wybiorę się do komnaty dam. Wyszłam więc z pokoju i ruszyłam długim korytarzem, prowadzącym do komnaty. Po drodze mijałam gwardzistów, zauważyłam też tego, który doniósł mi o "fałszywym" księciu. Powitał mnie grzecznie kiedy obok niego przeszłam, a ja dygnęłam na znak, że dziękuję. Wchodząc do komnaty już słyszałam głos Dalii. Ach, no tak! Nie odpisałam wam w szczegółach jak wyglądały dziewczyny. No więc najpierw imiona:

-Dalia
-Danica
-Aria
-Lucy
-Luna
-Hestia
-Daria
-Sandy
-Lilias
-Anne

To już wszystkie, a teraz opisy:

Dalia (Dali)
Ta blond włosa i skromna dziewczyna, była bardzo życzliwa. Ubierała się raczej przeciętnie, aczkolwiek czasami posuwała się dalej, ponieważ uwielbiała ryzyko. Była czwórką, tak jak ja. Odpadła z eliminacji, w skutek bójki z Luną.

Danica (Dan)
Piękna, dziewczyna z sercem o jasnobrązowych włosach, piwnych oczach, pełna troski, ubiera się najczęściej w jaskrawo czerwone suknie, które stanowią idealnie dopasowany kontrast z jej kolorami.
Trudno uwierzyć, że jest piątką.

Aria
Pełna humoru i ciepła. Uwielbia zabawy i imprezy. Prowadzi fascynujące życie. Zawsze stara się znajdować to co najlepsze. Nieustraszona optymistka, trójka i moja przyjaciółka.

Lucy
2 w 1. Księżniczka i faworytka wszystkich mediów. Ponadto - Jak głoszą gazety i radio - przyszła królowa. Jej czarne jedwabiste włosy sięgają do łopatek. Na wyjazd przywiozła ze sobą własne ciuchy. Typu wysadzane rubinami suknie oraz własną biżuterię.
Jedynka.

Luna (smutaska)
Mało zabawna, przechwala się i gardzi wszystkimi z niższych klas, czyli większością Kandydatek. Obraża je, ciągle jest smutna i nie lubi przebywać w towarzystwie dziewczyn z niższych klas. Przyjaźni się z Lucy. Dwójka.

Hestia (Hesti)
Jak mówi jej imię - córka bogini ziemi. Druga z faworytek mediów, jak i modnych czasopism. Modelka. Lubi być w centrum uwagi. Ma śneżnobiałe włosy. Dwójka.

Daria (Dar)
Dziewczynka o mocnym charakterze potrafi się nieźle wyżyć. Niezbyt lubiana w naszym gronie. Rozpieszczona i niechlujna. Na szczęście jest piątką.

Sandy (piasek)
Tak piasek. Jest synka jak on. Wystarczy tylko powiedzieć jedno słowo, lub zrobić coś nie po jej myśli, a płacze w kącie i się obraża. Matka chciała się jej jakoś pozbyć...

Lilias (Lil)
Po prostu ideał na nogach. To imię idealnie odzwierciedla jej wygląd. Delikatna jak jej płatki, mocno utwierdza się w swoich wyborach. Lubi być dominująca ale daje też szansę innym. Przywódczyni naszego grona.

I na szarym końcu...

Anne
Nic nie da się o niej powiedzieć. Ona jest po prostu zbyt cicha. Ja nic o niej niewiem. Znam tylko jej wygląd. Jest blondynką o szaro - agatowych oczach.

-Lil!

-Słucham, Hest?

-Powinnam wybrać białą czy czarną suknię?

-Białą!

-Dzięki!

Wszystkie dziewczyny na D siedziały i oglądały czasopisma, Luna i Lucy rozmawiały na kanapie, Aria słuchała muzyki, Anne siedziała cicho w fotelu, a Sandy płakała w kącie. Nic nowego. Usiadłam zatem przed telewizorem i włączyłam mój ulubiony program "Jutrzenka"...

Eliminacje - JenniferOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz