Opakované klišé...

323 49 8
                                    

Aneb jedna kopie příběhu za druhou. Jediné co se změní je místo dění a jména postav.

Přiznávám sama momentálně píšu o mafii, což je velmi oblíbené téma. A proto mne mrzí, že mnoho autorek nemá vlastní fantazii a snahu vymyslet aspoň trošku vlastní děj.

O čem, že to mluvím? Opakované klišé mnoha mafia story:

- Otec dlužník zaprodá svou dceru.

- Ta je samozřejmě unesená.

- Na scénu nastupuje bůh sexu v podobě velmi drsného mafiána.
Vysvětlí jí o co jde. Chudinka je v šoku jak jí to otec mohl udělat. Ale pak si všimne jak je její únosce neuvěřitelně sexy a skoro hned má hříšné myšlenky.

- Další klišé je nedotčenost neboli panenství hlavní hrdinky. Jednou si svůj věneček schovává pro osudovou lásku, jindy je to strašný, že je jí tolik let (např. 17) a je ještě pannou!!!

- Morální dilema na obou stranách. Jak rádoby hrdina/záporák je šokován, v drtivé většině, že to onen otec mohl udělat. Takže si dcerunku proklepne. Podle fotek ok. Jen, co jí uvidí naživo je z ní hotový, div mu penis neprorve kalhoty. Začne se rozplývat nad její nevinností a krásou atd.

Hlavní hrdinka a její dilemata. Nenávidět toho únosce? Nebo hned mu nabídnout své panenství a nejlépe si to s ním po defloraci rozdat nejméně pětkrát? Samozřejmě se musí nějak srovnat s tím, že ji otec prodal. Ale další klišé je, že jen co vidí buď únosce nebo případného majitele pokud je to jen únos na zakázku a její osud určí někdo jiný. Tak se začne v mysli rozplývat nad jeho svalnatým sexi tělem. Samozřejmě se neopomene napomenout, že je to zloduch.

- Dostáváme se k dalšímu klišé. Někdy to trvá tři kapitoly někdy pár řádků. Záleží na záporákovi. Buď ji znasilní jen co se mu dostane pod ruku...
Nebo se mu po nějakém čase odevzdá sama protože nemá jinou možnost a jemu nadržeností rupají nervy. Takže se do krve pohádají a pak se pomilují samozřejmě je to její poprvé.

- Láska. Jako v drtivé většině příběhů kde z počátku se ti dva poznávají záhadnými způsoby. Většinou hádky a útěky. Mezi nimi přeskočí jiskra. Pak trvá tak čtyři kapitoly, než si tu lásku vyznají.

- Nepřející okolí. Hlavně konkurenční mafie a nebo ještě lépe, pološílené bývalky.
Samozřejmě vše zvládnou a pak je happy end.

~~~

Kam se poděla originalita? Neříkám, že moje povídka je úplně supr čupr excelentní. Ale, aspoň se snažím...

Krutá Melissandra aneb Drsný kritik "Příběhů" na WattpaduKde žijí příběhy. Začni objevovat