Panenství dar nebo obtíž?

320 40 11
                                    

Další klišé a oči drásající věc. Panenství. Co jsem si všimla je, že skoro žádná hrdinka pokud je panna buď panenství neřeší a prostě je smířená s tím jak to je. V drtivé většině případů trpí komplexy méně cennosti a nepřipadá si dost atraktivní aby ji někdo ošukal.

A tím se dostáváme k dalšímu problému některých hrdinek. Pro ně je panenství strašný problém. Vada na kráse. Nejvíce ubíjející věta je:

" Je mi sedmnáct a jsem stále panna...."

Co to má sakra být? Co se to v dnešním světě děje? Ano přehršel různých romatických filmů. Hlavně těch kde se nejvíce sexy hlavní hrdina vysměje hlavní hrdince, která je do něj samozřejmě tajně zamilovaná, že je ošklivá a frigidní panna.

Což řeší i hrdinky v příbězích. Přijdou si ošklivé a nežádoucí. Byť je autorky popisují nebo dle fotek jsou to holky jak modelky.
Krom věčné nespokojenosti s postavou řeší i jiný "problém" a tím je panenství.
Občas čekám až se dočtu, že se hlavní hrdinka deflorovala sama jen aby byla atraktivnější. A vymyslí si nějakou historku jak o to přišla.

Fakt občas je mi do breku, když vidím, že trend " jsi panna tak jsi méně cenná" válcuje mozky mladých a mnohdy sexuálně nezkušených slečen.
Jediná výhoda být pannou je v mafia story. Tam je to pomalu samozřejmostí. Někdy jen z principu a někdy pokud se hlavní záporák rozhodne nějak dál naložit s hlavní hrdinkou. Většinou ji prodat někam dál. A proto je pro něj jako panna velmi cenná.

Takže z většiny obdobných příběhů pro mne plyne jediné.

Pokud chce být mladá žena nějak zajímavá, musí se zbavit pannenství nejpozději do věku 17-ti let. Jinak jí hrozí, že bude dál nezajímavá a k ničemu.

Leda přemýšlí se někde nabídnout jako kurva. Pak si může pannenství schovat.

Fakt holky, zapojte občas mozek. Zkuste přemýšlet nad tím co píšete.

Krutá Melissandra aneb Drsný kritik "Příběhů" na WattpaduKde žijí příběhy. Začni objevovat