Rebelka?!

189 34 5
                                    

Jsem velký čtenář a velmi, ale velmi náročný.
Poslední dny, pokud zrovna netvořím  ( Ano, jde mi to pomalu ), snažím se číst a sbírat krapet inspirace. Co tak frčí.

Ale... Jsem neskonalým odpůrcem mnohých klišé. A jedno z mnoha je....

Hlavní hrdinka mnohých románů je rebelka!!!
Neříkám, že je to špatně. Fajn, křehotinky taky nejsou zrovna nejlepší volba. Ale!!! Tyhle rebelky vydrží rebelovat jen do chvíle, než se zamilují či zjistí, že jsou zamilované. Pak se z nich stanou ony křehotinky....

Takže se ptám. Co to má k sakru být?
Hlavně tyhle typy ženských postav jsou v každém příběhu s vyjímkou yaoi povídek.
No dobře, najde se pár vyjímek.

Další otázka, kam se poděly ženy, které nebyly ani rebelky a ani křehotinky, ale měly svůj šarm, inteligenci a další jiné přednosti?
Bez toho aby doma měly arzenály zbraní či měkké koberce nebo osobního chytače, který je chytí v momentě náhlých mdlob?

Ztraceny a zavaleny davy rebelek, kterým změknou kolena  momentě, kdy se pořádně zamilují.

A nevrťte hlavami, že ne.
Každý příběh, kde je rebelka má tuhle linii:

Nikdy!!!
Dusno...
Dusno...
Dusno...
Vymýšlení plánu jak z dané situace zmizet.
Pokus/Vykonání plánu
Dusno...
První setkání
Dusno/První šok z uvědomění si jak má krásné oči/postavu/vlasy
Brblání, že je takový a makový a silná slova jako: nikdy, ani omylem...
První- polibek/letmý dotyk či cokoliv co v rebelce probudí pořádně city a z rebelky se v ten moment stává křehotinka
Na scénu nastupuje záporák a kdysi silná a odvážná rebelka kňourá a čeká až se ukáže její zachránce.
Mezitím záporák dělá bubu a hrdinka se skládá jak domeček z karet. Dále si uvědomí jak moc svého hrdinu miluje a nemůže bez něj být.
Epická záchrana hrdinky, kdy je ona na měkko a dojde i na první sex, neb v mnoha případech je hrdinka panna.
A pak je po rebelce, neb z rebelky se stala zamilovaná mladá žena ochotně se starající o svého milého a máme další román se sladkým koncem na světě.

Když to čtu a dočtu až do konce, tak si říkám. " Sakra, změnila názor na vše rychleji, než já jsem dočetla kapitolu...."

Přála bych si přečíst román, kde rebelka bude rebelkou do konce.
Ano, můžu jej napsat sama. Třeba se k tomu dostanu. Ale uvidíme, třeba bude někdo rychlejší.

Krutá Melissandra aneb Drsný kritik "Příběhů" na WattpaduKde žijí příběhy. Začni objevovat