A auzit rasete,dar nu a putut spune daca erau indreptate spre ea. Si.a apucat strans jurnalul,singurul lucru pe care o impamanta.Fusese cu ea peste tot.A scris note si a facut desene in orice loc s.a dus.Era o foaie de parcurs a copilariei ei.A ajuns in cele din urma la intrare si a trebuit sa se faca mai mica doar ca sa poata trece prin ea.Era ca si cum urca intr.un tren la o ora de varf.Sperase ca va fi cald odata ce a ajuns inauntru,dar usile deschise din spatele ei pastrau o briza rece care.i sufla pe spate, facand frigul chiar mai rau.Doi paznici masivi stateau la intrare,flancati de 2 politisti ai orasului New York,in uniforma,cu arme vizibile la sold.
"CONTINUA SA MERGI!" a comandat unul dintre ei.Nu puteam intelege de ce 2 politisti inarmati ar trebui sa pazeasca o intrare de liceu.Sentimentul ei de teama a crescut.A devenit si mai rau cand s.a uitat in sus si a vazut ca trebuie sa treaca printr.un detector de metale de genul securitatii unui aeroport.Inca 4 politisti inarmati stateau pe fiecare parte a detectorului,impreuna cu alti 2 agenti de paza.
"GOLESTE.TI BUZUNARELE!" ,s.a rastit un paznic.Caitlin i.a observat pe ceilalti copii umpland mici recipiente de plastic cu lucruri din buzunare.A facut rapid la fel,punand acolo iPodul,portofelul,cheile.A mers tarsâind prin detector,iar alarma a pornit strident. "TU!" s.a rastit un paznic.."TRECI DEOPARTE". Desigur.
Toti copii s.au uitat cum ea a fost facuta sa ridice bratele,iar paznicul a trecut scanerul manual in sus si in jos pe trupul ei. "Porti bijuteri?" .Ea si.a pipait incheietura mainilor,apoi zona gatului,si si.a amintit brusc.Crucea ei!
Acesta este colierul pe care bunica ei si l.a dat inainte sa moara o cruce mica,de arginy,gravata cu niste cuvinte in limba latina,pe care ea nu le.adat niciodata la tradus.
CITEȘTI
TRANSFORMATĂ
VampireTRANSFORMATĂ este o carte care rivalizează cu AMURG și JURNALELE VAMPIRILOR, și una care te va face să nu vrei să lași cartea din mână până la ultima pagină! Dacă îți plac aventura, dragostea si vampirii, această carte este pentru tine!" Caitlin Pai...