Bunica ei ii spuse ca i.a fost transmis de catre bunica ei.Caitlin era religioasa,si nu a inteles cu adevarat ce insemna totul,dar stia ca era veche de sute de ani,si era,de departe cel mai valoros lucru pe care il detinea.
Caitlin a ridicat.o de sub tricou,tinand.o in sus,dar nu a scos.o de la gat.
"As prefera sa nu", a raspuns ea.
Paznicul s.a uitat fix la ea,rece ca gheata.Dintr.o data,a izbucnit o agitatie.S.au auzit strigate si un politist l.a apucat oe un baiat inalt si subtire si l.a impins langa un perete,scoțând un cutit mic din buzunarul lui.
Paznicul s.a dus sa.l ajute si Caitlin a avut posibilitatea de a se strecura in multimea care isi facea drum pe hol.
" Bine ati venit la scoala publica din New York ", s.a gandit Caitlin.Deja numara zilele pana la absolvire.Holurile erau cele mai largi pe care la vazuse vreodata.Ea nu.si putea imagina ca ar putea fi vreodata plin,cu toti copiii inghesuiti umar la umar.Trebuie sa fi fost mii de copii pe aceste holuri,marea de chipuri intinzandu.se la nesfarsit.Zgomotul aici in interior era chiar mai rau,rezonand de pe pereti condensat.Dar nu avea nici macar suficient spatiu sa.si miste cotul pentru a ridica bratele.Se simtea claustrofobica.
A sunat clopotelul si energia a crescut.Deja inrarzia. S.a uitat din nou pe cardul clasei si in cele din urma a vazut sala in departare.A incercat sa taie marea de trupuri,dar nu putea ajunge nicaieri.In cele din urma,dupa mai multe incercari,si.a dat seama ca trebuie sa devina agresiva.Ea a inceput sa.si faca loc cu coatele si s.a inghesuit inapoi.Un trup a trecut odata printre toti copiii,de.a curmezisul holului larg,si a impins usa grea care se deschidea in clasa ei.
S.a pregatit pentru toate privirile,cand ea fata cea noua,a intrat in intarziere. Si.a imaginat profesorul mustrând.o pentru ca intrerupse o clasa tacuta. Dar a fost socata ,era sa descopere ca nu era deloc cazul.
CITEȘTI
TRANSFORMATĂ
VampireTRANSFORMATĂ este o carte care rivalizează cu AMURG și JURNALELE VAMPIRILOR, și una care te va face să nu vrei să lași cartea din mână până la ultima pagină! Dacă îți plac aventura, dragostea si vampirii, această carte este pentru tine!" Caitlin Pai...