Bölüm 4: "Değişim"

99 17 2
                                    


     *** Christina Perri:Human(Boy Epic Cover)

Bugün benim doğum günüm bu yüzden kısa da olsa bir bölüm paylaşmak istedim.Bu arada okuyan,yorum yapan ve oy veren herkese teşekkür ederim.

*****
  Sabah müthiş bir baş ağrısıyla uyandım. Kendimi akşamdan kalma gibi hissediyordum.Pek de farksız sayılmam.   
  O sırada karnım bana ihanet edip öyle bir guruldadı ki sokaktan geçen biri duyabilirdi.Kısa bir duş alıp,bir şeyler yemeye karar verdim.
  Banyoya gidip kısa bir an aynadaki görüntüme baktım.Çok zayıf ve hastalıklı görünüyordum.Gözlerimi kaçırdım ve kabine girip suyu açtım.

Ilık su başımdan aşağı dökülürken çikolata kokan şampuanı ilk önce elime sıktım ve sonra yanlarını kazıttığım saçlarıma sürüp,köpürtmeye başladım.
  Daha sonra da yine çikolata kokan duş jeliyle vücudumu temizledim ve köpükleri durulayıp dıştan çıktım.
Dolaptan elime gelen birkaç şeyi alıp giydim.Öyle açtım ki hiç dikkat etmemiştim.
  Merdivenleri hızlıca indim.Nurdan masayı hazırlamış beni bekliyordu.
"Günaydın Ege." bana hep Ege diyordu çünkü Açelya adını sevmediğimi biliyordu.
"Günaydın." gülümseyerek oturdum ve hemen saldırdım.
"Kıtlıktan mı çıktın?"
"Kapa çeneni,Arda!" telefonundan kafasını kaldırmadan nasıl görüyor bu?
Telefon!
Miraç'ın attığı mesaja hâlâ yanıt vermedim.
  Birkaç şey daha yedim ve ağzıma bir zeytin atıp sandalyeden kalktım.
"Size afiyet olsun.Benim işim var." deyip beklemeden yukarı çıktım.Az bir şey yemiştim ama yetmişti,eroin ne kadar iştahımı keserse ben o kadar çok acıkıyordum ve yediğim her ne olursa çabuk doyuyordum.Böyle de garip biriydim işte.
  Telefonu elime alınca gelmiş olan doğum günü mesajlarına baktım.Orkun, Asya,Ayda,Esin ve birkaç kişi daha.Dünya ise beni parka çağırıyordu.
 
Gönderen:Dünya
  Bu akşam 8'de parka gel.Geleceğini biliyorum.

  Evet,geleceğim yanımda Miraç'la.

Bir süre daha boş boş dikildim.Miraç'ın attığı mesaja bakıp bir anlam çıkarmaya çalıştım.Sonuçta gölgeler zaten ışıkta gözüküyordu ama o bana "Yoksa biri karanlığına ışık mı tuttu?" demişti.
  Düşününce ben karanlık  oluyordum,yani hayatıma biri mi girdi diye soruyor.
"İşte bu be!"  içimden kendimi tebrik ettim.
Ama Miraç'ın sorusuna cevap vermedim ve onu parka davet ettim Dünya'nın bizimkileri de çağırdığını biliyordum.

*****
  Bugün 5 Temmuz.Bugün benim doğum günüm en azından sadece bugün için değişebilirim.
  Dolaba yürüdüm,biraz karıştırınca dizlerimin üstünde biten yazlık  mor bir elbise buldum.Altına da beyaz converslerimi giyince olmuştu işte.
Bir süre aynada kendime baktım.Ani bir kararla kullanmadığım makyaj masasının önüne gittim.Çekmeceleri karıştırdım ve Dünya'nın unuttuğu maskarayı buldum.
Yeniden aynanın önüne geçip kirpiklerime sürdüm.Daha güzel olmuşlardı sanki.Ama başka bir şey yapmadan odadan çıktım. Saçlarım kısa olduğu için arada bir tarıyordum ama bugün bir şey yapmadım.
Beyaz  dolaptan bir kot ceket alıp giydim. Ve evden çıktım.

Arada hafif bir rüzgar eteklerimi havalandırıyordu ama hava sıcaktı.Güneşin son kırıntıları da yerini geceye bırakıp, çekildiğinde parka gelmiştim.
Beklediğim gibi herkes gelmişti,Miraç'ta.
Benim geldiğimi gören ayağa kalkıp bana sarılıyor,doğum günümü kutlayıp gidiyordu.
 Hediye alan yoktu sevmediğimi biliyordu herkes.
Beni şaşırtan Miraç'tı giydiğim elbiseye ve bacaklarıma bakıp sırıtıyordu.
Aklından ne geçtiği ortadaydı.

  Küçük partimiz on bire doğru bitti.Herkes evlerine dağılırken Miraç yanıma geldi.

"Bir şeyler yapmak ister misin?" evet,o çarpık ağzına bir yumruk atnak istiyorum.

"Hayır."

"Seni evine bırakayım." soru değildi,kendisi karar vermiş ve koluma girip siyah bir arabaya doğru çekmeye başlamıştı.Bir şey demedim,işe yarayacağını sanmıyordum.

   Arabaya bindikten sonra hemen yola çıktı  ve benim tarifimle  yarım saatte evi bulabildi.
 
"Doğum günün olduğunu bana söyleseydin
en azından bir hediye almış olurdun."

"Sevmem."

"Peki ama vakti geldiğinde sen bana hediye alabilirsin.Ben hediye almayı severim."

"Ne istediğini de söyle tam olsun."

"Çok basit...seni.Benim zaten her şeyim var."
O sırıtıyordu ama ben kazık gibiydim.
Donup kalmıştım.Beklediğim bu değil miydi?
Yeni bir ilişki istemiyor muydum?
Ben,kendi içimde kendimle tartışırken Miraç,dudaklarını dudaklarıma bastırdığında hiç düşünmeden karşılık verdim.
  Cevap belli,beklediğim bu.

Küçük bir değişiklik yapıp giydiğim elbise sanırım birilerinin hoşuna gitti.
Daha fazla değişiklik yaparsam ne olur?

  Bölüm çok kısa oldu ama gelecek bölümü daha uzun yapacağım.
Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın.

BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin