Hayat, Aşk, Ömür, Sevgi, Karamsarlık, Yasaklar, Kurallar, Cehennem, Toprak, Sır, Küslük, Ayrılık, Özlem, Ölüm, Hasret, İhanet, Terk ediş.
Bak!!!
Kelimelere bak ne çok kelime var ve ne kadarda karışık hepsi anlamsız gibi geliyor bu kelimeler bana.
Hepsi üzerime geliyor, beni boğuyor bu kelimeler. Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, konuşur, kurarsın. Susar kırılırsın. Ne yapacağını bilemezsin, kimsenin seni görmeyeceği bir yere çıkıp bağırmak içindekileri dökmek istersin. Çözümü yoktur, yine dertler birikir yibe bağırmak istersin. Kırıp dökmek, çekip gitmek istersin uzak diyarlara...
Ağla çok ağla açılırsın. İçindekilerini dökersin tüm samimiyetinle engin denizlere. Yanakların denizlere dönünce daha iyi anlarsın. Seni üzenler o yanaklarda boğulur.Neden sevdiğim.
Neden?
Neden sana ihanet edenle yine bir olursun. Sana bir kere ihanet etmiştir. Neden yine ona güvenirsin? Sevdiğine sadık olmayan bir insan ALLAH'A sadık olmaz. Ama ne diyebilirim ki sonuç olarak biri diğerine çölün yağmura hasreti gibi, şehirli bir çocuğun yer sofrasına olan özlemi gibi seviyor. Onu hiç kaybetmeyecek kadar çok seviyor.Hani sevgilim sen hayatta üç şeyi affetmezdin. Yalanı, ihaneti ve seviyomuş gibi yapanı hani affetmezdin. O sevdiğin sana yalan söyledi, ihanet etti ve seviyomuş gibi yaptı.
Bir neyi kaybettiğini anlayacaksın ve paramparça ettiğin yüreğimi asla bir araya getiremeyeceksin.
Sipan Harun ERGÜN
Kardeşimin yazısıdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Notları
CasualeÖlümden neden korkarki insan, ölüm mutluluğa açılan tek kapı iken.