Bilinmez

425 157 9
                                    

Bugün günlerden çarşamba. Sessiz ama içten çok gürültülü olan bir gün. Sakin ama yorulmuş ve zamanın nasıl biteceğini bilmeyen bir gün. Düşüncelerin bol olduğu bir zaman dilimiydi. Ama bak nasıl da geçti zaman. Hiç anlayamadık.
BAK!!!
Akşam oldu sen yoksun kolumun sol tarafında. Sadece sol tarafında ayni kalbimdesin bu soğuk ve ürkütücü gecede. Yine düşüncelerimin arasında dolanır durursun. Kaybolmayı bilemezsin bir türlü. Bir labirent misali yolunu kaybetmiş bir aşk gibisin. Düşüncelere dalarım bu akşam ayazında uzaklara giderim, senin gittiğin gibi bende gelirim. Kır çiçekleri gibisib sevdiğim. Güzel kokar ama çabuk solarsın. Narinsin sevdiğim. Uzaklara gidelim seninle düşüncelerimiz, aşkımız, umudumuz bir olsun seninle. Gülüşlerimiz, sevdamızla uyumlu olsun. Ellerin ellerimde, gözlerin gözlerimde olsun. Çocukluğumuza gidelim seninle el ele. İçimize çekelim kırların kokusunu, gözlerin gözlerimde iken inceden bir keman sesi gelsin uzaklardan. İnce ve hafif olsun o ses. Allah bizi başka diyarlara götürsün ela gözlü sevdiğim huzur olsun her tarafımızda. Hayal kuralım seninle. Sade ama anlamlı hayaller olsun. Ve şimdilik tekrar hoşçakal düşüncelerimin aynası.


Sipan Harun ERGÜN
Kardeşimin yazısıdır...

Ölüm NotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin