Bugün saat 3 de uyandım .Hiç şaşırmadım bu saatte uyanmak ta , beynim o kadar dolu ki. Yatağımdan kalktım aşağıya indim babam kabıdan çıkıyordu " Baba nereye" dedim" babam " İşe kızım nereye gidebilirim " diyerek atar yaptı kapıyı hızlı çarptı gitti bu saate kaldığına göre işe geç kalmış.
Bugün içim darılıyordu sıkıntım vardı .
Kapı çaldı hemen salondan çıkıp kapıyı açtım ama dışarıda kimse yoktu. Etrafa bakarken yerde zarf vardı hemen onu alıp içeri girdim zarfı açtım içinde cidi vardı.
Leptoba koydum cidi yi ve televizyona bağladım izlemeye başladım .Cidi de ANNEM VARDI NE ALAKA ?!!!!!!
Annem konuşuyordu cidide " Kızım bunu yapmak zorundaydım babanın , senin suratına bakamıyordum ben büyük bir suç işledim kendine iyi bak kızım" dedi ve kendini astı.
OLAMAZ annem kendini asmış RABBİM.
Anne anne diye bağırmaya başladım , ortalığı dağıtıyordum NEDEN NEDEN diye bağırıyordum .
Salonun orta sehpasının camını vurdum elim kanadı elim değilde yüreyim sızlıyordu demek bugün bunun için sıkıntılıydım.
Hemen elimi havluya sardım ,birisine ihtiyacım vardı. Nedense aşağa depoya inmek istiyordum ve inmeye başlamıştım kapı kapalıydı katil dediğim de bir insan mış o yüzden aşağa indim ve kapıya vurmaya başladım bir süre bekledikten sonra kapıyı açmadı arkama döndüm kapı açıldı çok sevinmiştim .İçeri girdim ama kapıyı kapatmadı " Kapıyı neden kapatmıyorsun kapatsana " dedim ve kapıyı kapattı.
"Şaşırdın demi bende şaşıyorum şuan burda olduğuma " dedim . Ben bunları söylerken elim kanıyordu . " Neden burdasın Açelya?" Dedi
eee haklıydı.Ben " Bilmiyorum? annem kendini asmış babam bana kalp kırızi geçirdi demişti ama öyle değil bir suç yaptım diyor cidi de
Belki sen biliyorsundur hani sen beni önceden biliyordun ya belki bunu da bilirsin söyle lütfen " dedim . Ses yoktu uzun süre. Konuşmaya başladı " Evet biliyorum. Ama inanırmısın bilmem. Annen babanı amcanla aldatmış baban bunu duyunca sinirlenmiştir . Yani şöyle söyliyim babam bu evde telefonla konuşurken duydum dinledim o yüzden baban sinirlenmiştir diyorum ve " dedi ve sustu." Söylesene " dedim devam etti " Annen amcandan hamile kalmış " dedi. Ben dediklerine inanmak istemiyordum ama öyleydi eski evde hamilelik testini gördüm anneme bana kardeş mi geliyor dedim annem " Hayır kızım " demişti.
Bunu söylerken katil bile bana acıyordu .
ANNE SENDEN NEFRET EDİYORUMYere oturdum sırtımı duvara yasladım "Burda uzun süre kalsam sıkıntı olurmu" dedim ,oda " Hayır olmaz peki elin ne olacak " dedi düşünceli katil .Ben hiç birşey demedim sanki elim umrumdaydı.
Ben düşünürken tavandan bir ses geldi yukardan yer açmış bana pansuman ve ilaç krem verdi .Eliyle bana attı eldiveni vardı yine . " Kanını temizle sonra kremi sür ama dikkat et çok sızlar yavaş sür " dedi . Bende " Saol" dedimSürmeye başladım birden " Ahhhh " dedim.
Katil " Noldu" dedi. Ne kadar heyecanlandı.
Ben " gerçekten çok acıtıyormuş " dedim ve güldüm. Ben " Sana birşey sorcam sen beni nerden duyuyorsun görüyorsun sen nerde yaşıyorsun"?dedim. Katil hemen cevap verdi " Bence bu kadar meraklı olma Açelya biraz tahmin et . Burda kamera var göremessin evde ses dinleyici şeyler var"
Dedi.Yine ben " Senin ismin ne ? Ben sana katil diyerek tanıdım sana katil diyorum ama öyle demek istemiyorum " dedim
Oda " Benim ismim yok " dedi. Durgunca .
Ben " Vardır da sen söylemiyorsun ben sana isim koycam görünmeyen diyeceğim "
Dedim ve gülmeye başladı bende güldüm.Ben " Görünmez, hiç aşık oldun mu? ".
Dedim . Oda " Sen kaşınıyorsun " dedi. Ama çok ciddi söyledi.
Ben " Görünmez söyle ya ,ben Aşık oldum "
Dedim .Aklımda birşey var çünkü Buğraya aşık olduğumu söyliyim ki benim katile aşık olduğumu zannetmesin katil çünkü onun yanına geldim falan yanlış anlardı.
Görünmez " Kime " dedi usulca. Bende " Buğra diye bir arkadaş var ona ilk görüşte aşk derler ya onu yaşadım " dedim .Görünmezde ses yoktu iyiki dedim .
" Ama o göründüğü gibi değil Açelya yanlış kişiye aşık olmuşsun " dedi anlamıyordum neden yanlış olsun ki ?
Ben " evet biraz değişik huyları var ama " dedim sustum. Nediye bilirimki görünmeze.Tam birşey diyecektim babam bana " Açelya " diye bağırıyordu.
Birden Buğra yı unutup annem aklama geldi . Babam bana yalan atmıştı . Ben hemen ayağa kalktım babam yine bağırıyordu . Görünmez " Git açelya babanın sözünde dur , emin ol bende olsayde olsam söylemezdim annenin gerçek ölümünü , babanın yanına git " dedi.
Galiba haklıydı.Ben " Kapıyı aç gidiyim " dedim ve kapıyı açtı. Merdivenden yukarı çıkıp babamın yanına gittim , sinirlenmeye başlıyordum.
Katili yani görünmezi bu kadar değiştiren şey nedir.