NE !

202 68 11
                                    

Sabah olmuştu kalktım , aşağa indim ve  koltukta Emir oturuyordu. Emir "Uyanmış uyan güzel" dedi . Ben " Sen gebermedin mi?" dedim sinirli bir şekilde. Emir "Aaaaa ne biçim konuşuyorsun kardeşim geberen ben değil sen olacaksın" dedi. Benim aklıma Buğra gelmişti. Hemen koşarak odama çıktım, kapıyı kitledim Buğra yı aradım eyer Buğraya bir şey yapsa kendi ellerimle gebertecektim.
Buğrayı aradım açtı "Aşkım nerdesin , iyimisin" dedim korkuyla. Buğra "İyim aşkım kahvaltı yapıyorum. Sen iyimisin " dedi.
Buğra ya söylememeliydim , Emirin burda olduğunu onu sinirlenmesini istemiyordum ve ben "Yok aşkım bir şey sadece rüyamda seni kötü gördüm de " dedim. Buğra "Güzelim yok bir şey korkma" dedi . Ben "Tamam sen kahvaltını yap , ben seni yine ararım " dedim. Telefonu kapattım

Emri kapıya tık tık diye vuruyordu. Ben " Defol burdan" dedim. Emir "Sen benden korkmuyordun hani kendini odaya kitliyorsun" dedi. Ben gittim kapıyı açtım ve "Senden korkmuyorum" dedim . Emir kolumdan tuttu aşağa kapıya indik .Emir " Şimdi dışarı çıkacaz arabaya bineceğiz sakın bağırıyım ya da kaçma yemin ederim o anda seni öldürür polise giderim ve seni öldürdüm derim asla da pişman olamam. " dedi.

Dışarı çıktık, arabaya bindik Buğra da arkadaşıyla konuşurken bizi gördü oda hemen garaj'dan arabasını alıp bizi takip etmeye başlamıştı. Emir arabayı çok hızlı sürüyordu .
Emir "Sence nereye gidiyoruz Açelya" dedi. Ben hiç birşey demedim.
Buğra hala bizi takip ediyordu.
Yarımsaat oldu hala yoldaydık telefonumuda almamıştım .
Geniş bir ormana girmiştik .Çok ıssızdı. Aynadan arkaya baktığımda Buğra yoktu. Emir arabayı durdurmuştu ve " İn aşağa" dedi. Bende hemen aşağa inerek sağa ve sola bakıyordum ama Buğra yoktu.
Emir yine kolumdan tutup kulübe nin içine götürdü.İçerisi sıcak yani soba yakılmış , televizyon vardı.

Ben "Ne işmiz var burda "dedim . Emir "Sabret görürsün" dedi. Emir bir odaya girdi elinde poşetle gelmişti poşetten cidi çıkardı televizyona taktı . Televizyonda annem vardı .Annemi televizyonda görmekten sıkılmıştım. Yine annem konuşuyordu "Meraba kızım belki benden nefret ediyorsundur , ama elimden başka bir şey gelmiyordu. Şuan kardeşinin yanındasın bunu izlediğine göre .Emir 'in bir suçu yok oda istemezdi dışlanmayı.Kızım Açelya mutlu ol kızım Sizi seviyorum. " dedi. Neden hiç babamdan bahsetmiyordu.

Ben " Ne alaka annem , bu ev?" dedim haklı olarak. Emir "Bu evi annem bana tuttu. Sen burda öleceksin çünkü annem bu oda da kendini öldürdü" dedi sinirlenerek . Emir yine kolumdan tutup odaya götürdü sandalyeye bağlıyarak ağzımı bantla kapattı.

Hikaye okunursa devamını getireceğim. Sizce görünmez kim arkadaşlar. Yorumlarınızı iyi ve kötü açığım.

KANLI AŞK  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin