KARDEŞ

195 81 22
                                    

Babam " Kızım nerdesin seni arıyorum evde"
Dedi. Ben " Baba gelsene sen benle salona "
Babam öyle bir tuhaf bakmıştı ki bu yaşıma kadar babamı böyle görmedim

Babam " Noluyor kızım " dedi. Ve konuşmaya başladım " Baba annem nasıl öldü " dedim. Babam şaşırmıştı . " Evet baba söylesene annem nasıl öldü diyorum"
Babam dan hala ses yoktu . Sonunda konuşmaya başladı
" Kızım hayırdır nerden çıktı bu"? Dedi.
Ben " Sana annem nasıl öldü dedim baba bilmemezlik yapma doğru söyle bana "
" Kendine gel kızım emir vaki yapma bana annen kalp kirızi geçirip öldü bunu biliyorsun" dedi. Yine sertçe konuşmamla devam ettim

" Baba , annem kendini asarak ölmüş , bana neden yalan atıyorsun , neden her gece bana ızdırap çekmeme neden oldun annemin yanında değildim onu kurtaramadım diye " dedim gözyaşlarım akıyordu.
Babam " Bunu nerden öğrendin , sen annenin kendini neden astığını biliyormusun gelip burda bana kızıyorsun ." dedi. Ben " Evet biliyorum amcam dan hamile kalmış acaba Amcam mı istedi, annemin belki suçu yoktur" diyerek iyi bir terbiyesizlik yapmıştım ama içimden gelenleri söylüyordum .
Babam  " Sana inanamıyorum , amcanı nasıl suçlarsın  böyle şeyle " dedi.
Bende " Evet suçlarım aklıma bir şey gelmiyor annem neden istesin, seni gayet iyi seviyordu annem yapmaz "diyerek ağlamamı durdurup ciddi oldum.

Babam " Odana git kendine gel Açelya"
Dedi. Ben " Gitmiyorum sonuç istiyorum ben " dedim .Babam " Olmayan sonucu sana nasıl sunabilirim kızım eğer seni düşünüp söylememekse suçum ne güzel ama sen bunu anlayamıyorsan ben napabilirim annen beni aldattı ve hamile kaldı seni de yaralar annenin hatası bide beni düşün ömürlük dediğim kişi aldattı beni sen yokken ben vardım ben güçlü olmaya çalıştım ama sen burda bana bağırıyorsun bir suçum varmış gibi " dedi.

Sustu bende birşey diyemedim yine babam " Gitmiyormusun odana ?" dedi . Bende  "Hayır" dedim . Babam " O zaman ben giderim aklını başına topla " dedi ve dışarı çıktı.
Bazen bu çenemi sustaramıyorum , babamı böyle yaparsam kaybedeceğim .
Aklıma Buğra geldi yanına gitmek istiyordum. Üstümü giyip çıktım saat 20:34
geçiyor ,biraz saçma olacak Buğra nın yanına gitmem ama gitmek istiyordum.

Evet Buğra nın kapının önündeyim ve zile bastım tam 3 defa . Sonunda umudu kestim.
Ve en sonunda kapı açıldı Buğra pjamaları vardı bir gözü kapalı bir gözünü açmaya çalışıyordu   ÇOK TATLIıı
Buğra " Açelya noldu " dedi . Nedesem şimdi Buğraya konuşmasına devam etti " Gel içeri " dedi bende hemen eve girdim .
Gerçekten yatıyormuş ama koltukta beli ağırmıyor mu?

Buğra koltuğa oturdu saçını düzeltiyor NE KADAR DA TATLI .Saçı dağınık daha hoş bence.
Buğra " Kusura bakma biraz ev dağınık , yorgundum o yüzden erken yattım ,şimdi kendime geldim. Sen niye geldin sıkıntı yoktur inşallah " dedi. Ev dağınık değil sadece koltukta baddaniye ve yastık başka birşey yok.
Ben "  Canım sıkıldı geldim , yani aklıma sen geldin babamla tartıştık babam da ev den  gitti. " dedim .Buğra şaşırmıştı. Buğra " Temelli mi evden gitti"? Dedi. Ben "Hayır sadece sakinleşmeye gitti" dedim.
Buğra " Ne yaşadınız ki " diyerek olayı anlatmaya başladım " Benim annem kalp krizi geçirip öldü dedim  ya size  " BUĞRA DA EVET DİYEREK KAFASINI SALLIYORDU.
Devam ettim konuşmama

" İşte kalp kirizi geçirmemiş kendini asmış hatta bunu söylemeye utanıyorum ama amcam dan hamile kalmış " dedim . Buğra kaldığı gibi ve " Açelya bunu sana kim dedi . Bu çok saçma bir olay anneler öyle birşey yapmaz" dedi.
Ben " Benim annem yapar , ya ben salonda oturuyordum kapı çaldı baktım sonra kimse yoktu yere zarf bırakılmıştı,içine baktım cidi bilgisayara taktım annem söylüyor yani konuşuyordu sonra kendini astı" dedim .
Buğra"Cidi yanındamı " dedi. Bende " evet" dedim .Dışarı çıkarken yanıma almıştım .
Buğraya cidi yi uzattım " Bu bende kalabilir mi sakıncası olmassa " dedi. Ben hiç düşünmeden verdim .Ama napacaktı ki.

Buğra " Sana kısa zamanda bunu getiricem , zarfın üstünde parmak izi varmı diye baktırıcam sadece kişiyi buluruz " dedi. YAKIŞIKLIM yaaaa
Ben sadece tamam dedim .Çünkü ona güveniyorum.
Buğra " flim izlermisin " dedi
Bende " İzlerim ne tür " dedi. Oda " Sen ne istersen " dedi bende " Gerilim olsun " dedim.
Hemen cidiler bölümüne geçtim ve birtanesini seçtim . " Mısır yapmayı biliyormusun" dedi. Bende " Evet " diye cevap vardim . Buğra " o zaman gel yap boş gitmesin flim , dolapta içecekler falan var ,ya işte kafana göre takıl rahat ol bende flmi hazırlıyım." dedi.Bende gülerek tamam dedim .

Bende tencere yağ koyup mısıra döktüm . Allah tan yerlerini buluyorum eşyalarını.
Mısır patlamaya koyarken babamı aradım cevap vermedi mesaj attı " Ben yarın gelicem sende ya arkadaşlarında kal yada evde otur " dedi. Gerçekten çok sevinmiştim babam bana cevap vermesine .

Mısır patlamaya başladı , tabağa koydum .
Bardaklara meyve suyunu doldurdum.
Tepsiye de koydum ve salona geçtim. Buğra flmi hazırlamıştı. Televizyon baya büyüktü.
Buğra koltuğa oturdu. Şimdi ben yanına mı otursam yoksa öbür koltuğa mı?
Dedim kendimce. "Otursana Açelya bi tuhaf bakıyorsun , istersen öbür koltuğa oturabilirsin utanma " dedi. Nerden anladı beynimi okudu bildiğin..
Bende gittim tam yanına oturdum .Buğra da gülüş vardı yüzünde.
çok yanına oturmadım o kadarda olmaz yani.

Flim başlamıştı, heyecanda.flim izlerken öpüşme sahnesi vardı kız oğlanın dudağını bırakmıyordu. Ben " Buğra değiştir şunu kız oğlanı bırakmıyor " dedim .Buğra gülmeye başladı. " Değiştirelemez ki gözlerini kapat " dedi. Televizyona baktım öpüşme sahnesi geçmişti. Ben hala gözümü açmadım . Buğra " Aç aç gözünü geçti. " dedi.
Bende açtım.
Flim gerçekten çok güzeldi. Birden telefonuma mesaj gelmişti . " gülüyorsun ama gülüşün son erecek (K - E) " Yazıyordu.

Buğra " noldu Açelya rengin kaçtı" dedi. Bende mesajı Buğraya gösterdim.Buğra hemen telefonu aldı. Özel numara dan mesaj atmış . Telefonum çaldı özel numaraydı. Buğra " Ben yokmuşum gibi konuş " dedi. Açtım bir genç sesiydi ve erkekti. " Açelya nasılsın baban kızdımı sana ? Daha doğrusu babamız " dedi. Ben " Sen kimsin " dedim . oda " Ben senin kardeşin anne mizin hamile olduğunu duydun ama geç duydun , beni çoktan doğurdu ismimde Emir " dedi. Bende " Banane , kendini bana söyleme umrumda bile değilsin " dedim . Oda konuşmaya başladı " Bence umrunda olmalıyım annem senin yüzünden intihar etti. Ben bunu senden acı bir şekilde alacağım " dedi .Buğra konuşmaya başladı " Oğlum çıksana karşıma erkeksen tehdit etmeyle olmuyor telefonla adamlık bu değil " dedi.
Emir cevap verdi " Merak etmeyin çıkıcam karşınıza ama şimdi değil zamanı var " dedi  telefonu kapattı.

Ben Buğra ya o bana bakıyordu. NAPACAKTIM BEN ???
Buğra " Üzülme ben senin yanındayım hiç birşey yapamaz " dedi. Ben hiç birşey demiyordum , diyemiyordum.
Hiç birşey demedik birbirimize " Bugün burda kalacaksın Açelya , bende senin yanında yani öbür koltukta yatacağım " dedi. Bende " Tamam ama sana yük olamam " dedim . Buğra baddaniye , yastık ve pjama getirdi. Ben başka koltukta o başka koltukta yatıyorduk. Televizyonu da kapattı.

İçimden sabah ola hayırlı ola diyordum ve uyudum.

KANLI AŞK  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin