Sabah kalktım karşımda Buğra çok tatlı uyordu hatta gidip öpesim gelmişti. Tabikisi de yapmamalıydım ayıp olurdu.
Ben üstümü giydim , Buğra uyandı bana bakıyordu. Ben hızlı şekilde konuşmaya başladım " Aşkım ben gidiyorum , eğer acıktıysan kahvaltıyı mutfağa hazırladım. " dedim Buğra lafımı kemişti " Aşkım sana da günaydın. İstersem bi sus taktın motor gibi . Sen nereye gidiyorsun ? Dedi haklı bir şekil de.
Ben " Kusura bakma aşkım sana da günaydın. Polise gidiyorum daha doğrusu senide seslicektim ama uyandırmak istemedim " dedim. Tam Buğra konuşacekken telefon çaldı özel numaray dı. Buğra telefonu açtı haporlerle beraber konuşan Emir di. " Kurtuldunuz ama sakın polise gitmeyin eğer giderseniz , Açelya baban ölür Buğran ölür. Buğra sana da söylüyorum Açelya ölür o Almanyada ki annen ölür ve en büyük sırrını Açelya ya söylerim. Aşkınız biter " dedi ve telefonu kapattı.
Buğra büyük sırrı ne olabilir ki ?Ben Buğra ya o bana bakıyordu. Resmen ikimizde sıkışmıştık. Ben " Ne sırrı Buğra yine Emir buna benzer bir şey söylemişti. Sen ona sus demiştin yani geciştirdin benden birşey mi saklıyorsun " dedim. Buğra koltuktan kalktı ve " Saçmalama " dedi ve mutfağa geçti. Ben de onun peşinden giderek " Asıl sen saçmlama , ya artık beni geciktirmeyi kes . Sen benden bir şey saklıyorsun söyle Buğra " dedim. Gerçekten çok sinirlenmiştim.
Buğra " Ne duymak istiyorsun ?" Dedi bağırarak. Ben " Benden ne saklıyorsun , o sırrı söyle bana " dedim. Buğra " Sırrı zamanı " dedi kekeledi ve devam etti " Neyse boşver sır mır yok dinleme o pisliği " dedi ve masaya oturdu. " Kavhaltı yiceksen geç otur " dedi Buğra bey . Ben " Ben yemiyorum yiceksen ye " dedim ve salona geçtim. Buğra nın telefonunu karıştırmaya başladım ama bir şey yoktu. Sır ne olabilir ki ?Buğra " Küsmü kalacaksın " dedi. Ben " Küs değil kızgınım ve kırgın kalıyorum " dedim.
Buğra " Belki herşeyin zamanı vardır. Bırak bu kızgın ve kırgınlığın da beraberiz ya onu düşün " dedi bende hemen yumuşamıştım ama belli etmemeye çalışıyordum. Ben " Ben her zaman düşünüyor ve şükür ediyorum . Bana o sırrı söyle . Yoksa sen beni aldatıyormusun ?" Dedim . Ben bu lafı söylerken Buğra birden gözlerini açmıştı ben konuşmaya devam ettim " Sen beni aldatıyorsun aklıma başka bir şey gelmiyor " dedim. Buğra konuşmaya başladı " Başka suç atacaksan atabilirsin. Neden ben seni aldatıyım Açelya , yemin ediyorum sus kalbini çok kötü kırıcam. Sana inanamıyorum, gece yatarken ağrıma uyanıp sonra uyuyamamak yalan değil gerçek aşktır bu. Seni aldatsam senin için niye savaşıyım banane ne halin varsa gör derim. Açelya bu kadar nankör olma " dedi ve odasına geçti kapıyı hızlıca kapattı.
Abartmış olabilirdim belki.Ben odasına gittim kapıya vurdum ve " Nevar " dedi. Ben " Girebilirmiyim " dedim. Buğra " Hayır, müsait değilim girme " dedi. Ben bilerek yani yalan attığını düşündüm birden kapıyı açıp girdim.
Buğra " Lann " dedi bağırdı ve yatağın içine girdi. Gerçekten müsait değilmiş çırılçıplaktı .
Ben gözlerimi kapattım Buğra " Çıksanaaa ne duruyorsun Açelya " dedi ben gülmüştüm. Ben " Hayır ben arkamı dönüyim sen giy. Çıkarsam sen beni içeri almassın " dedim ve arkamı döndüm . Buğra " Başımın belası sakın dönme " dedi. Ben " Sapık değilim dönmem " dedim.Buğra " Dön giydim " dedi ve bende döndüm.
Buğra yatağın üstüne oturdu bende onun karşısında ki puf olan sandalye ye oturdum.
Ben " Özür dilerim , abarttım galiba " dedim. Buğra " Galiba değil baya bi abarttın, bazen mantıklı düşünmüyorsun " dedi. Resmen beni azarlıyordu ama hiç bir şey diyemezdim çünkü hepsini hakediyordum.
Ben " Barıştık mı ?" Dedim .Buğra " Valla ben küs değildim de sizi bilemem " dedi gıcık bir şekilde. Ben " Yo yo bende küs değilim " dedim ve yanına gidip sımsıkı sarıldım. Buğra " Aaaaa " diye bağırıyordu ben onu dinlemiyordum ve bütün kuvvetini ona verdim. Şimdi de Buğra "Lannn " diye bağırıyordu. Ben hale devam ediyordum sarılmaya .Öyle kuvvetimi verdim ki , Buğra yı yatırmışım ve onun üstündeydim ama bu olay 7 saniye sürmüştü çünkü kendimi hemen çektim.
Buğra hale yatakta canlanmıyordu. Ben " Buğra aşkım iyimisin niye canlanmıyorsun " dedim. Ses yoktu.
Ve konuşma ya başladı Buğra " Hani sana mantıklı düşünmüyorsun dedim ya şimdi onu bida ha söylüyorum. Mantıklı düşünmüyorsun . " dedi ve kalktı. Ben " Ee bana sarıl diyorsun sıkıca sarıldım işte ' dedim. Buğra şaşkın yüzle " Yok valla sen iyi değilsin. Sanırsam ben yarılıydım demi Açelya bide kilolusun yaramı acıttın. " dedi. Ben ona şaşkın bir şekilde " Ben kilolumuyum ?" Dedim. Buğra da şaşkın şekilde " Sen beni değil kilonumu düşünüyorsun ?" Dedi ve sustu . Ben hiç sesimi çıkarmadım yüz ifademi değiştirmedim ve ona dik dik bakıyordum.Buğra ona baktığı mı anlayınca " Kilolu değilsin şaka yaptım. Sen benim canımı acıttın bende seninki ni acıtıyım dedim. Nasılmış ?". Ben kendime yeni yeni gelerek "Acıttın aşkım , bida böyle şaka yapma " dedim . Ciddi şekilde
İkimizde susmuştuk . Buğra eline telefonu aldı bende almak isterdim ama telefonum evdeydi.
Ben sıkılmıştım belletmiyordum.
Birden karnım gurulda dı. Ben hemen Buğra ya baktım rezillikti. Buğra da yandan yandan bana bakıyordu ve Buğra hafif gülümseyerek " Sen kahvaltı yapmadın mı " dedi ben " Hayır yapmadım " dedim. Buğra " Hadi gidip kahvaltı yapalım o zaman " dedi ve ikimiz de aynı anda ayağa kalktık.Mutfağa gittik. Buğra çaydanlıkları alıp ocağa koydu ve altını açtı ısıtmak için. Bende yeniden güzel bir omlet yaparak masaya koydum.
Çaylarda ısınmıstı. Buğra hemen çay bardaklarına çayları koydu bende ekmeleri ısıtıp tost makina da masaya koydum . Buğra da buzdolaptan zeytin , peynirleri çıkardı .
Masaya oturmuştuk ben " Bismillah " dedim ve başladık.Ben " Aşkım hani benim evde bitane görünmez vardı ya " dedim ve birden ayağa kalkarak bağırmaya başladım devam ettim konuşmama " Ya o benim babama bir şey yaparsa salak o salak ama biraz merhametliydi " dedim .
Buğra ellerini benim omzuma koyarak " Aşkım sakin ol çarpılıyorsun zanettim valla birde ayağa kalkılır mı . O bir şey yapmaz babana " dedi üzgün bir şekilde ben " Sen nerde bileceksin ya yaparsa ?" Dedim Buğra " Belki biliyorumdur " dedi gözlerimin içine bakarak ve devam etti konuşmasına " Bir şey yapmaz. Açelya sana bir şey demek istiyorum. " dedi ve ben nedense korkuyordum çünkü ayrılık konuşma gibi ses tonu vardı . Devam etti konuşmasına. Buğra " Sen beni çok değiştirdin hatta bazen kendimi bile tanımıyorum. Aslında ben böyle değildim fikirlerim , düşüncelerim davranışlarım çok değişikti " dedi ben devam ettim konuşmaya " Aşkım ne diyorsun. Evet ilk tanıştığımızda bana çok itici davranıyordun. Ama bunlar önemli değil " dedim.Buğra " Önemli aşkım sen değiştirtin beni benim fikrim, düşüncem, sana aşık olmak değidi" dedi ve ben yine lafını kesmiştim " Aşkım , bende sana aşık olma diye fikrim yoktu sonralardan oldum işte " dedim ve Buğra devam etti konuşmasına " Şimdi anlamıyorsun ama ilerde anlıcaksın. " dedi ve gözlerinden yaşlar akıyordu ben hemen ellerimle gözyaşlarını sildim ve bende ağlamaya başladım. Ben " Aşkım sen beni hiç bir zaman bırakmicaksın bende öyle ama sen böyle deme " dedim ağlamaya devam ettim.
Buğra " Anlıcaksın ama şimdi değil belki de sır budur. " dedi lavobaya gitti. Allahım bana yardım et sır ne olabilirdi??
Bende Buğra nın peşinden gittim konuşuyordu duyduğum kadarıyla bunları söylüyordu " Daha demedim, yarın dicem gelişme var mı , öğrenebilirler mi " diyordu ve ben dayanamayıp ordan uzaklaştım.
Düşünüyordum kelimeleri birleştiriyordum ama bir şey bulamıyordum.
Sır ne olabilirdi ??Arkadaşlar yarın "sır"olan bölümü açıklıcam. Açelya ve Buğra için her şey yeni başlıyor okumaya devam edin lütfen...