"A tak jsme se s Pavlem rozhodli, že se přestěhujem do novýho bytu, kašlem na ženský, protože to s nima stejně vždycky dopadne špatně.'' Mluvil jsem do svého jablíčka a jen narychlo ukazoval náš nový byt. Když jsem všechno dotočil, tak jsem to přetáhnul do Macu, udělal jeden prostřih a dal to na HoggyVlogy. Za chvilku tam začaly přibývat shlédnutí, liky a komentáře, jako obvykle. Samozřejmě i disliky a haterský komentáře poukazující na to, že jsem zk*rvený buzerant, který chodí do gay baru. Ano, bohužel i tací lidé se najdou. Už se tomu jen směju. Nemají nic zajímavějšího na práci, než urážet ostatní a tím si zvyšovat sebevědomí, které nemají.
"Hej, Pavle. Pojď sem." Řekl jsem dost pobaveným tónem a sledoval Pavla, jak jde ke mně.
"Co?"
"Podívej se na ten komentář." Zasmál jsem se a myškou najel na komentář.
"Pavel se pohádal se žiletkou." Četl nahlas a já se rozesmál.
"No, měl by ses jí omluvit za to, že ji nepoužíváš!"
"Tak si ji vem ty. Stejně si holíš pořád ty vousy, který nemáš a bůh ví jestli jen to." Zasmál se.
"Ty seš blbej!" Taky jsem se rozesmál a ze srandy ho kopl do zadku.
"No, no, no, brzdi prcku. Nebo ti vyhodím žehličku na vlasy." Zašklebil se.
"Klidně. Ráno si koupím novou." Vyplázl jsem jazyk a zasmál se. Vážně. S Pavlem je nemožné se nudit.
Takže. Tohle byla první kapitola a neděste se toho, že to je tak krátký. Kapitoly budou takto krátké, protože mi to tak vyhovuje a alespoň bude víc dílů, když nebudu cpát všechno do jednoho. :)