Partea 1

5.2K 99 4
                                    

   Cine era Maya ? Ea era o simpla copila de doar 9 ani care suferea de schizofrenie. Parintii fetei faceau tot ce puteau pentru ca lui Maya sa nu-i lipseasca nimic , familia , tocmai se mutase intr-un cartier in care lumea nu era prea prietenoasa , fara copiii , lumea ii privea intr-un mod ciudat pe parintii fetei si pe ea. Maya nu stia cum e sa se joace cu o persoana reala , pentru ca singurele ei prietene erau spiritele, parintii niciodata nu credeau in spusele fetei, ziceau ca e nebuna si nu trebuie bagata prea mult in seama la capitolul "spirite". Maya se obisnuise cu familia ei de pe la 4 ani cand cei doi aflasera de boala fetei , de atunci o tratau altfel , de parca ar fi fost o straina , inafara de toate lucrurile cumparate care nu-i lipseau din camera , dar cu ce folos , daca iubirea nu se poate cumpara?

Maya isi iubea bunica , iar aceasta credea in spusele fetei si in povestile ei , o intelegea , o iubea si o asculta de fiecare data , pentru Maya aceasta femeie ii era mama. Bunica ei insa o avertizase sa nu mearga vreodata in podul casei , nici macar dupa moarte ei , deoarece acolo se ascundeau lucruri pe care un copil nu le putea suporta. 

Fetita mereu voia mai multe detalii , dar bunica mereu incerca sa evite subiectul si incerca sa o fereasca pe fata de acel loc..

-Maya , draga mea , dupa ce mor sa nu uiti toate astea , sa nu te duci orice ar fi.

-Bunico nu vreau sa mori!

-Fata mea draga , ne vom intalni in cer ,asta daca nu te vei sinucide..

-De ce as face asta ?

-Pentru ca eu te tin in viata draga mea , tu esti bolnava iar parintii tai sunt indiferenti , spiritele vor veni dupa tine , din cauza puritatii..

-Bunico mi-e frica , nu vreau sa se intample asa ceva..

-Draga mea , du-te mai bine in camera , eu sunt obosita , am nevoie de liniste.

Maya nu mai scoase niciun cuvant si iesi din camera , urca la etaj si se duse direct la ea in camera unde se intinse in pat si privi pe tavan. In scurt timp Maya adormi , se zbatea si plangea in somn , avea un cosmar si asta e clar , era prinsa intr-un vis pe care nu il poate controla , cuvintele "Ajutor , nu vreau sa moara" ii ieseau din gura fara ca macar sa fie treaza. In momentul in care se terminase totul si deschise ochii , isi dadu seama ca tipa in gura mare "Bunica" , cobora scarile pana in camera bunicii sale si....

Chinurile MayeiWhere stories live. Discover now