Ajunsa in camera ei , se hotaraste sa rasfoiasca cartea care parea sa aiba atata importanta pentru niste demoni , cum ii numea Maya. Incepu sa rasfoiasca paginile pline de praf , probabil ca acea carte era acolo de secole pentru ca nu mai vazuse nicodata o cartea cu atatea desene pe care abea le intelegea.
In ea se aflau mai multe povesti si mituri despre cum au aparut diavolii pe pamant . Erau multe vraji care lui Maya ii dadeau fiori numai cand incerca sa le citeasca , se gandea oare daca bunica ei citise vreodata aceasta carte. Mai era o lista , cu persoane , probabil cele moarte , pentru ca pe acea lista se afla numele bunicii ei si sub el se afla numele ei , al Mayei care era si ultimul nume de pe acea lista. Mai observase ca acele nume , erau scrise cu sange care se inchegase dea lungul anilor.
Dar..de ce numele ei sa fie scris pe o lista plina de sange ? Atatia oameni erau acolo , oare ce facusera sau oare ce har aveau , avand in vedere ca bunica ei a fost vrajitoare , oare ea putea face ceva..?
Probabil era o lista a mortilor , scrisa de o entitate care stia viitorul oamenilor . Poate ca ea va fi urmatoarea , avand in vedere lista aceea care a facut-o sa se gandeasca la prea multe lucruri , lucruri pe care doar si le imagina , care acum , au devenit realitate..
O carte plina de ritualuri , de vraji , de povesti pe care le intelegea cu greu ..Plina cu cei mai rai demoni care existau in cele 3 lumi , pamant , rai si iad . Se stie ca pamantul , este plin de mistere pe care oamenii de-a lungul timpului au incercat sa le descopere , iar cu cat s-au afundat mai mult in mister cu atat viata lor se scurgea prin mainile demonilor . In rai , satana a fost un inger care cu timpul a decazut , si a ajuns in cele mai intunecate locuri ale iadului . Iadul , la randul lui , ascunde cele mai inspaimantatoare fiare si cele mai groaznice monstrozitati pe care nici in cosmaruri nu le intalnesti.
Maya acum stia ca are un rol , avand in vedere lista ,care se termina cu numele ei , scris cu sange , care probabil era scris chiar in ziua in care aceasta s-a nascut .Dar oare ce rol putea avea un copil de numai 9 ani?
Gandindu-se si citind in continuare cartea , aceasta devenea din ce in ce mai cuprinsa de magie neagra si ritualuri inspaimantatoare care supuneau sacrificii. Orbita de atata energie negativa , care intrase in ea , exact asa cum doreau cei 6 demoni , Cain , Nero , Judas , Legion , Belial , Lucifer, pe care ii descoperise citind cartea si ii recunoscuse pe cativa cand vazu imaginile si isi aminti de intamplarea din pod.
Stand si gandindu-se ca ar putea descoperi mai multe daca ar vorbi iar cu demonii , incepe sa ii strige pe nume ..
- Cain , Nero , Judas , Legion , Belial , Lucifer ! Vreau sa va vorbesc..
Din toate partile camerei cei 6 aparura ca prin magie , numai uitandu-te la ei puteai sa juri ca esti stana de piata , ochii erau rosii ca sangele , pielea lor era atat de intunecata incat abea ii puteai oberva , iar mirosul lor era unul insuportabil..
-Ne-ai chemat mai devreme Maya stiam noi ca te vei hotara si vei face ritualul..
-Ce ritual ? [adauga Maya]
-Diseara , la ora 3:00 , pregateste toate lumanarile care le ai in casa , punele in cerc , aprinde-le iar tu intra in acel cerc si rosteste de 6 ori numele noastre , apoi vei vedea singura ce se va intampla , si sunt sigur ca iti va placea la nebunie sa te simti atat de puternica , te vei putea razbuna pe toate persoanele care ti-au facut rau si care te-au neglijat de-a lungul anilor.
In camera iar nu mai era nimeni , decat duhneala care o lasasera demonii in urma lor si spaima pe care o bagase in fata , nici nu isi putea imagina la ce se refereau prin razbunare , dar fiind atat de orbita de tot ce citise si curiozitatea de a afla mai multe aceasta nu iesi din camera ei nici macar sa vada daca Micha si Joe au ajuns acasa , pregatise tot ce trebuia …iar ritualul va trebui sa aiba loc , era mult prea hotarata.