Partea 4

1.6K 75 9
                                    

   Fata pasi inauntrul camerei intunecate , cum trecu pragul usii simtii un fior apasator si o energie negativa care impanzea intreaga camera . Se apropie de fereastra , pentru a face lumina in podul sumbru , si in momentul in care camera s-a luminat , Maya ramase cu gura cascata si cuprinsa de o teama imensa. De jur imprejur se aflau mai multe masini de tortura , care erau folosite pe vreme, pentru pedepsirea oamenilor care incalcau legile , se gandea , oare ce cautau toate acestea in podul casei , oare Micha [mama ei] si Joe [tatal] stiau de toate acestea? Cu siguranta bunica avea habar , dar ce putea fi atat de rau in acea incapere , cu exceptia unor masini vechi de tortura? Se uita mai atent prin incapere , cu speranta ca va gasi un raspuns la toate intrebarile . Observa ca pe pereti erau tot felul de semene pe care aceasta nu le intelegea prea bine. Isi amintea doar de cateva , care se aflau in povestile bunicii pe care i le spunea cand era mai mica.Totusi , ceva straniu ascundea acea camera ,o simtise imediat ce patrunse inauntru , dar ce putea fi , inca nu stia.

Deodata , cum se tot plimba prin camera , observa ca doua scanduri erau diferite de celelalte si hotaraste sa le rupa , fiind atat de vechi , se pot rupe mai usor. Dupa cateva chinuri fata reusi sa faca o mica gaura in parchetul putrezit , si observa ca acolo se afla o cartea.

-Stiam eu ca trebuie sa gasesc ceva. [isi spuse Maya cu voce tare]

Spre surprinderea ei cineva ii si raspunse..

-Bravo Maya , ai gasit ce cautam noi de atatia ani , acum fi fata cuminte si da-ne cartea , promitem ca nu se va intampla nimic.

-Cine esti? De unde ma cunosti ? Si ce este atat de important la o carte veche ? [reusi Maya sa rosteasca cateva cuvinte]

-Cine suntem? Suntem cosmarul tau , iar daca nu ne vei da cartea , acest cosmar va devein realitate , acea carte este foarte importanta pentru noi , daca vrei sa ramai teafara ai face bine sa asculti.

-Nu vreau , aratate , vreau sa vad cine esti si ce poate fi atat de ingrozitor la tine.

-Tu ai vrut-o..

Din cele patru colturi ale camerei unde se afla fata , iesisera cate doua aratari hidoase care te faceau sa impietresti pe loc, Maya nu stia ce sa faca , sa fuga , sa tipe chiar daca era singura in casa si nimeni nu o putea auzi sau salva , era doar ea cu acele monstrozitati. 

-Iti simtim frica fata draga,dar cum ziceam tu ai vrut-o

-Nu imi este frica de voi..[adauga Maya]

-Hai sa facem un pact , noi te vom lasa in pace cateva zile , iar tu vei citi aceasta carte cat poti de repede , in momentul in care vei simti o energie negativa in tine , sa ne chemi , noi nu stam doar aici sus unde este intruneric , noi ne ascundem si in camera ta , unde te veghem noapte si zi , iti stim cele mai intunecate ganduri si cosmaruri , pentru ca noi ti le creem , pana acum nu am putut ajunge la tine , dar tu copila mica si fara minte , ai rupt bariera ,pe care bunica ta a intarit-o ani de zile , pentru ca , in caz ca nu stiai , aceasta femeie care putea sa iti inteleaga gandurile si visele , era chiar ea o vrajitoare , dar nu una rea cum auzeai tu in povesti ci una care iti voia doar binele, insa asta se intampla cand nu asculti de cei in varsta. 

Intr-o fractiune de secunda in camera se mai afla decat ea , cartea si toate masinile acelea care zaceau in camera de secole, de parca nimic nu s-ar fi intamplat si parca nimic nu ar fi aparut in fata ei. Ar fi vrut sa fie un vis , dar stia ca nu este , il simtea , era mai puternic decat un simplu vis. Iesi cat putu din incaperea a aceea sumbra care a facut-o sa se gandeasca la si mai multe lucruri oribile , se indrepta spre camera ei , unde acum era mai rece decat de obicei , simtea aceasi entitate neagra care o simtise si mai devreme.Oare cum a putut bunica ei sa ii ascunda ca defapt era vrajitoare in toti acesti ani , bineinteles pentru a o proteja , dar acum dorea sa stie si mai multe si cum bunica nu mai era , ii mai ramasese decat cartea aceea care probabil ascundea si cele mai intunecate lucruri.

Chinurile MayeiWhere stories live. Discover now