Partea 12.

1.1K 55 25
                                    

         Will se trezi inaintea mamei lui,cobora scarile si se hotara sa ii pregateasca micul dejun.Se straduise cat putu sa iasa cat mai bine.Cand Marta se trezi,ramase uimita de ceea ce facuse fiul ei,ii placea atat de mult lucrul asta,ca se intelegeau si erau ca o familie.Dupa terminarea micului dejun Marta pleaca in oras pentru a cumpara strictul necesar.Will ramase singur in casa pentru ca dorea sa arunce mai multe priviri prin casa.

  -Will...ajuta-ma. Maya tot incerca sa ia legatura cu copilul insa totul era in zadar.Acesta nu avea sa o observe,iar ea stia ca trebuie sa ii atraga cumva atentia si sa comunice cu el,altfel avea sa faca aceeasi prostie pe care si ea o facuse.

  Copilul se plimba prin casa si incerca sa-i inteleaga povestea.Se uitase prin toate camerele,inafara de pod,probabil ca nu era o idee atat de buna,dar cum era singur in casa si se plictisea,se indrepta spre pod.

       Patrunse inauntru,avea aceeasi senzatie ca a Mayei cand intrase prima data in pod,era sinistru dar placut in acelasi timp.Era un miros ingrozitor inauntru,casa era atat de veche incat nimeni normal la cap nu avea sa o cumpere,dar uite ca ei au facut-o avand in vedere faptul ca nu aveau alta optiune...

    Se plictisise si in pod,nu era nimic interesant inafara de acea senzatie care iti provocau furnicaturi pe tot corpul,nimic mai mult.Se indrepta spre camera lui,avea sa o astepte pe Marta,desenand sau facand ceva interesant pentru a trece timpul mai repede.

  -Will...te rog,te rog mult de tot...trebuie sa ma vezi trebuie sa iti povestesc atatea... trebuie!!!!...Maya striga cat putu de tare,nimeni nu o auzea,nimeni nu o vedea,se simtea atat de singura si avea o durere atat de mare,care nu o putea acoperi,era prinsa in acea casa,baiatul trebuia sa o ajute,sa nu mai fie blocata in casa asta care ii facea amintirile vii mereu si mereu. Macar daca gasea cartea,macar daca putea sa faca ceva sa ii atraga atentia lui Will...

     Baiatul incepu sa deseneze linistit pe covorul din camera pustrie in care statea,totul era pustiu in jurul lui,camera,casa,privelistea,totul,de parca ar fi fost un oras mort.Nu vazuse niciun copil prin preajma,nimeni cu care sa se joace,cu care sa vorbeasca...Isi lasa creioanele jos si se indrepta spre geam,poate vedea ceva interesant care sa-i capteze atentia,dar nimic,nimic interesant,pana cand se intoarce cu fata la foaia si creioanele care stateau jos si observa cum acestea se miscau in mod straniu pe foaie,nu putea spune ca era speriat,nu facuse niciun gest,statea nemiscat si astepta sa se termine totul,astepta sa vada mesajul care ii era scris pe foaie.

      Dupa ce creioanele incetara sa se mai miste,Will cobora din pat inapoi pe covor,fara sa vada ca Maya statea chiar in fata lui cu atata speranta ca acesta isi va da seama ca trebuie sa faca ceva sa o ajute,sa inteleaga ca in acea casa ceva straniu se petrecere de multi ani.

   "Am nevoie de ajutorul tau,gaseste cartea!"...asta era mesajul care era scris pe foaie,lucrul care acum incepuse sa-l sperie pe Will,simtea cum cineva in urmareste in acea camera,prima data a avut impresia ca este doar imaginatia lui foarte bogata,dar acest mesaj dovedea ca totul era real...chiar era urmarit de cineva,acel cineva era Maya. Will trebuia sa gaseasca o anume carte despre care nu stia nimic,cum arata,cat de mare e,ce importanta are,lucruri care il ajutau foarte mult cand avea ceva de cautat.Acum era decat un mesaj si niciun indiciu.

  -Will,am ajuns acasa,coboara si ajuta-ma cu astea te rog!

  -Imediat mama!

  Will o ajuta pe Marta sa aduca toate lucrurile cumparate in casa,lucruri de care chiar aveau nevoie.Nu stia daca trebuia sa ii spuna mamei ce se intamplase in camera lui,probabil ca nici nu-l va crede sau cine stie ce se va intampla.Avea sa patreze totul secret pana cand va afla mai mult.

Va urma.

Chinurile MayeiWhere stories live. Discover now