Partea 6

1.4K 61 2
                                    

Acum se afla singura in camera ei , Micha si Joe nu daduse niciun semn pana acum , probabil nici nu observase lipsa fetei. O mai despartea o singura ora de momentul in care va avea de facut ritualul , acel ritual care o va face puternica si va putea sa se razbune pe toti cei care i-au facut rau . Uneori se gandea daca e bine ce face , daca bunica ei ar fi facut la fel, sa faci un pact cu diavolii nu este foarte usor , supune multe sacrificii si multe lucruri de inteplinit.

Maya iesi putin pe hol a vada daca se aude vreun zgomot si daca parintii ei sunt prin apropiere, dar era o liniste patrunzatoare de parca se afla intr-un cimitir.

Ora 3:00 , se facu bine venita , Maya incepu sa aseze intr-un cerc tot felul de lumanari de dimensiuni diferite ,pe mana dreapta isi facu un semn cu lama, pe care il vazuse, la ritualul respectiv, aprinse lumanarile , si se puse in cerc. Imediat incepu sa rosteasca de 6 ori numele celor 6 diavoli..

- Cain , Nero , Judas , Legion , Belial , Lucifer ! 

Fiecare rostire era din ce in ce mai apasatoare , de parca i-ar fi rugat sa vina , sa o ajute..

Dupa ce termina ritualul  , astepta un moment dar nimic nu se intamplase , oare ratase ceva ? Oare nu a rostit numele corect? Totusi nu se ridica din acel cerc..Deja trecusera 15 minute si nu simtea nicio schimbare , nimic diferit , nu se simtea mai puternica ba chiar simtea ca a devenit mai slaba..

Motivul pentru care ea se simtea slabita , se datora faptului ca ea isi vanduse sufletul cu cateva minute in urma . Se gandeste ca daca va merge in pod , unde a intalnit prima data energia negative va avea mai mult succes. Ei bine zis si facut , cum paseste pragul usii simte cum o energie malefica o cuprinde din cap pana in picioare . In sfarsit , se simte de parca nimeni nu ar putea sa o invinga .

-Maya , Maya…ma bucur ca ai ascultat si ai facut ritualul , ceea ce nu stii despre acest ritual , acel amananunt care nu apare in carte , este faptul ca tu , ti-ai vandut sufletul pentru noi in schimbul puterii , in schimbul posedarii , poti sa faci oricat de multa lume sa se simta groaznic , sa aiba chinuri nemarginite de parca moartea i-ar nimicii sufletul , asta ai vrut , dar acum corpul tau este al nostru, tu poti sa ii posedezi pe altii , dar noi te posedam pe tine.

Maya nu apuca sa mai spuna nimic , era ingrozita , nu stia acest amanunt si acum se gandea ca a facut cea mai mare prostie , sa fie posedata de cineva era prea mult pentru ea , dar cei 6 diavoli nu tineau cont de cata suferinta avea sa indure fata , ei se hraneau cu durerile altora  , asa ca intr-o clipa ii patrunse unul cate unul in suflet si fata lesina , era scursa de putere.

Acest ritual a fost un pact cu diavolul , o intelegere nestiuta de Maya prin care aceasta isi vinde sufletul demonilor prin propriul sange , un pact care nu poate fi rupt cu nicio vraja de catre nimeni , odata facuta ramane pentru totdeauna .

Va urma 

Chinurile MayeiWhere stories live. Discover now