11

144 8 2
                                    

Nadia

Vandaag gaan we eindelijk naar LA en zie ik Jai. Ik verheug me er echt op. Ik moet hem echt zien en knuffelen. We lopen op het vliegveld richting het vliegtuig. Ik loop naast Gaby en ze is bezig met haar mobiel. 'Met wie app je?' vraag ik. 'Jai.' Ik knik. Ik, Leanne en Gaby gaan naast elkaar zitten. 'Hebben jij en Ceyda nog steeds ruzie?' vraagt Leanne. Gaby knikt. 'En niet zo'n beetje ook. Ze overdrijft,' zegt ze. Leanne knikt. 'Is Justin daar al?' Gaby knikt. Justin zou alvast erheen gaan om samen met de jongens een verrassing voor Jai te maken. Dat wij komen. Nou ja, iedereen zegt omdat ik kom en omdat het dan eindelijk zover is dat we wat krijgen. Ik ben benieuwd.

We zijn eindelijk geland en ik ben zo moe, ook al heb ik de hele tijd geslapen in het vliegtuig. 'Kom,' zegt Gaby. Ze trekt me mee naar de band met koffers. Ik wacht tot ik de mijne zie. Eindelijk hebben we de koffers en zien we een taxi. We lopen erheen en worden naar het hotel gebracht. 'Gaan we gelijk naar de jongens?' vraagt Ceyda. 'Nee, ik moet me eerst opnieuw klaarmaken. Ik zie er niet meer uit,' zeg ik. 'Is goed. En wie gaat bij wie?' 'Ik, Leanne en Nadia? En jullie drie samen?' stelt Gaby voor. Iedereen knikt dat het goed is. Het hotel is super groot. 'We moeten wel zorgen dat de jongens ons niet zien,' zegt Gaby. 'Kan je Justin niet vragen of hij ze afleidt?' vraag ik. Gaby knikt en pakt haar mobiel. We wachten tot ze klaar is en checken dan in. We lopen snel naar onze kamer. 'Wow,' zeg ik zodra we binnen zijn. 'Zeg dat wel.' Ik leg mijn koffer op het bed dat ik claim. 'Nu snel klaarmaken zodat we Jai kunnen verrassen,' zegt Gaby. Ik en Leanne knikken en ik pak mijn make-up tasje. Ik haal mijn haar uit de slordige knot en borstel het door. Ik werk mijn make-up bij en trek wat aan wat minder warm is.

Ik trek mijn witte all stars er ook bij aan en kijk Gaby en Leanne aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek mijn witte all stars er ook bij aan en kijk Gaby en Leanne aan. 'Is dit mooi?' vraag ik onzeker. Gaby en Leanne knikken hevig. Ik glimlach. 'Dan ben ik klaar.' We lopen de kamer uit en kloppen bij de andere meiden aan. Ze doen open en dan lopen we naar de kamer waar de jongens nu zijn. Nerveus speel ik met het touwtje van mijn broekje. 'Niet zo nerveus. Het komt wel goed,' zegt Ceyda. Ik knik en Gaby klopt aan. Justin doet open. 'Hee babe,' zegt hij en hij geeft haar een lange kus. Hij laat ons binnen en de jongens kijken op. 'Huh?' vraagt Jai. Jai is de enigste die verbaast is. De jongens staan op en geven de meiden een kus, terwijl Jai vragend op het bed blijft zitten. 'Geef je ons geen knuffel?' zegt Gaby lachend. Jai grinnikt en staat op. 'Wat doen jullie hier?' vraagt hij. 'Jou verrassen.' Jai kijkt Gaby vragend aan en knuffelt haar dan. 'Mij?' Gaby knikt. 'De jongens wisten het al.' Jai kijkt naar de jongens en loopt dan naar mij. 'Hee,' glimlacht hij en hij knuffelt me stevig. Ik knuffel terug en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. 'Weet je, we laten jullie even alleen. Wij gaan naar de gym,' zegt Gaby die iedereen uit de kamer duwt. Ik kijk haar aan en ze grijnst. Waarom doet ze dit? Gaby doet de deur dicht en Jai kijkt me met spijtige ogen aan. 'Het spijt me dat ik er niet was op de begrafenis,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd dat het niet erg is. 'Dat maakt echt niet uit. Ik ben allang blij dat ik je nu zie.' Jai glimlacht en we gaan op het bed zitten. 'Hoe gaat het met je pa?' vraagt hij terwijl hij mijn hand vasthoudt. 'Hij gaat bij mijn tante wonen voor een tijdje. Dus ik moet een plek vinden waar ik kan slapen voor een tijdje,' zucht ik. 'Je mag bij mij komen. Vindt Gaby ook leuk.' Ik kijk hem aan. 'Ik meen het.' Ik glimlach dankbaar. Hij laat mijn hand los en slaat z'n arm om me heen. Ik ga dichter tegen hem aanliggen en zo liggen we nog een tijdje zonder iets te zeggen.

'Zullen we vanavond ergens gaan eten?' vraagt Jai. Ik knik. 'Jaa.' Jai glimlacht en hij ziet er opgelucht uit. Alsof hij dit al wou vragen maar niet durfde. Ik speel met zijn hand en schrik op als de deur hard opengaat en de andere met veel lawaai binnenkomen. 'Oh storen we?' vraagt Gaby. We schudden ons hoofd en de jongens ploffen ook neer op het bed. Ik kijk Gaby aan en ze glimlacht. 'Zullen we gaan winkelen?' vraagt Samuel. We knikken en lopen naar buiten. Ik zet mijn zonnebril op en de meiden trekken me naar hun toe. 'Vertel,' zegt Gaby. Ik kijk naar Jai die blozend naar me kijkt. Ik bloos ook en kijk naar de meiden. 'We hebben gewoon gepraat en we gaan vanavond uiteten,' zeg ik. 'Omg, we moeten wat leuks voor je halen om te dragen,' zegt Farah. Ik schud lachend mijn hoofd en we lopen wat winkels in. 'Wel een jurkje toch?' vraagt Ceyda. 'Uh ik denk het.' Ceyda knikt en we kijken verder in de rekken. 'Nadia!' schreeuwt Gaby door de winkel. Ik schrik op en hoor Ceyda geïrriteerd zuchten. Ik ga er echt voor zorgen dat het goed komt tussen die twee. Ik loop naar Gaby die een super mooi zwart jurkje vast heeft. 'Deze is super mooi,' zegt ze terwijl ze hem voor me houdt. Ik knik. 'Aanpassen jij.' Ik grinnik en loop naar de paskamers. Ik doe hem aan en zodra ik eruit kom staan Gaby en Ceyda er allebei. Staan ze nou naast elkaar? Wow. 'Die moet je nemen! Jai gaat kwijlen.' Ik moet lachen om Gaby's reactie. Ook Ceyda vindt hem mooi. Nu komen de andere meiden er ook bij staan. 'Waar zijn de jongens eigenlijk?' vraag ik terwijl we in de rij bij de kassa staan. 'Buiten. Ik zei dat ze moesten wachten. Jai mag je jurk natuurlijk nog niet zien,' zegt Gaby. Ik lach en reken het jurkje af.

Best friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu