Nadia
Zonder dat ik het had verwacht voel ik de lippen van Jai op de mijne. Ik glimlach en hij houdt mijn hoofd tussen zijn handen. Ik sla mijn armen om zijn middel en ga dichter op hem staan. Eindelijk gebeurd het. Eindelijk zoen ik hem. Na een minuut trekt hij zacht terug en bloos ik. 'Ik hou van jou, Nadia.' Ik bloos nog erger maar door het donker in de club kan je dat gelukkig slecht zien. 'Ik ook van jou.' Jai glimlacht en geeft me een zachte kus. 'Wil je dan alsjeblieft mijn vriendin zijn?' vraagt hij. Ik glimlach en knik. Hij lijkt opgelucht en trekt me in een knuffel. Mijn hoofd rust op zijn borst en hij drukt een kus op mijn haar. 'Eindelijk!' schreeuwt Gaby. Jai en ik moeten allebei lachen en de jongens komen aanlopen. 'Ze hebben,' zegt Leanne enthousiast tegen de jongens. 'Werd tijd ook,' zegt Samuel en de meiden lachen. We dansen wat met z'n allen en besluiten om 1 uur 's nachts alweer terug te gaan omdat de jongens morgen de KCA's hebben. We lopen terug naar het hotel en lopen naar de gang. 'Welterusten schat,' zegt Jai. Hij geeft me een kus. Ik glimlach en loop naar mij hotelkamer. 'Blij?' vraagt Gaby. Ik knik enthousiast en kleed me om. Ik ga in bed liggen en met Jai in mijn gedachten val ik al gauw inslaap.
Kaj
Vandaag is eindelijk de Kids Choice Awards. Ik heb er zoveel zin in en de jongens ook. We worden klaargemaakt en de meiden ook. Natuurlijk ziet Ceyda er weer prachtig uit. Ik kijk naar haar en ze is in gesprek met Jai. Ik glimlach en na een tijdje gaan we met een auto er naar toe.
Na een lange tijd zitten we eindelijk in de zaal en het is hier super groot. Er zitten al veel mensen maar we moeten nog super lang wachten totdat het begint. Ceyda legt zuchtend haar hoofd tegen mijn schouder. 'Hoelang is het wachten?' vraagt ze. 'Nog zo'n half uur.' Ceyda zucht nu nog dieper en ik moet er om grinniken. Ceyda kan totaal niet tegen wachten, ze wordt er altijd zo chagrijnig van. Geef der trouwens wel gelijk, ik kan er ook niet tegen.
Na drie kwartier komt eindelijk de presentator het podium op en begint de show. Hij geeft eerst een hele speech en Jace Norman komt ook op. 'Omg, hij is zo lekker,' zeggen Gaby en Nadia tegelijk. Justin en Jai kijken elkaar aan en de meiden moeten lachen. Ik grinnik ook en luister dan weer.
Er zijn al veel awards weggegeven alleen voor Nederland is het altijd heel lang wachten. Het leuke aan dit jaar is wel dat we nu allemaal het podium op mogen. Ik houd Ceyda haar hand vast en Cameron komt op. Ceyda is helemaal geobsedeerd door hem, ze zal mij zo laten vallen voor hem. Nee oke, dat denk ik ook weer niet. Hoop het in ieder geval niet.
Jai
Nu is Nederland eindelijk aan de beurt. Nerveus pak ik Nadia's hand en ze wrijft erover wat me wat rustiger maakt. 'En de award van favoriete ster van Nederland en België gaat naar: B-Brave!' zegt Anouk. De jongens en ik springen gelijk op en knuffelen elkaar. Ik geef Nadia een lange kus en daarna lopen we het podium op. Dioni neemt het woord en vertelt wat. Ik ben zo blij! 3 keer op een rij.
KCA's zijn afgelopen en nu lopen we door LA. Natuurlijk hebben we eerst de award terug naar het hotel gebracht en om te vieren dat we hebben gewonnen gaan we ergens wat eten. Ik pak mijn mobiel en open Twitter waar ik veel felicitaties binnen heb gekregen. Ik tweet er wat over en doe dan mijn mobiel weer weg. Nadia pakt mijn hand en blij vlecht ik onze vingers. 'Dit zijn echt de beste twee dagen van mijn leven,' zeg ik. Nadia kijkt me aan. 'Twee?' Ik knik. 'Eerst krijg ik iets met jou, en dan winnen we ook nog eens een award,' zeg ik. Nadia moet iets blozen wat mij doet lachen. Wat schattig. We lopen een restaurant in en gaan aan een tafel zitten. 'Nog iets van je vader gehoord?' vraag ik als we allemaal aandacht hebben voor wat anders dus ze niet meeluisteren. Nadia knikt. 'Hij zit nu bij mijn tante en het gaat goed met hem. En ik heb verteld dat ik bij jou en Gaby ga wonen tijdelijk,' zegt ze. Ik glimlach en knik. Daar heb ik ook echt zin in. Dat ze bij ons komt, kan nu al niet wachten. Ik moet het Gaby ook nog vertellen maar ik denk dat Nadia zelf wel doet. We bestellen ons eten wat gelukkig niet zo lang duurt tot we het hebben.
Nadia
'OMG! Zag je Jace bij Kids Choice Awards?' vraagt Gaby als we inmiddels allemaal weer in onze kamers zijn. 'Uhhh jaaa, je kan hem niet missen,' zeg ik. Gaby knikt en ploft neer op mijn bed waar ik op lig, ik heb te veel gegeten net. 'Hij zag er zo goed uit,' zegt ze. Ik knikt instemmend. Gaby en ik hebben allebei een zwakte voor Jace Norman. We vinden hem echt heel knap. 'Maar nog iets,' zeg ik. Ik ga rechtop zitten tegen de leuning van het bed. 'Ik kom bij jullie wonen voor een tijdje.' Gaby springt op. 'Omg, yas!' Ik lach en ze maakte een vreugdedansje. 'Rustig meid. Wil niet dat je iets breekt,' lach ik. Gaby lacht ook en Leanne komt binnen. 'Hee,' zegt ze heel rustig. 'Hee.' Leanne ploft op haar bed neer. 'Waar was je?' vraagt Gaby die over haar knie heen wrijft. 'Bij Samuel. Wat heb jij gedaan?' zegt Leanne die naar haar knie kijkt. 'Ik was iets te enthousiast.' Leanne schudt lachend haar hoofd. 'Ik ga douchen, bye,' zeg ik en ik loop naar de badkamer.
JE LEEST
Best friends
Fanfiction'Wanneer gaan jullie nou toegeven dat jullie elkaar wel leuk vinden?' Mijn vriendin kijkt me aan. 'We zijn beste vrienden. Meer niet.' Nadia is beste vrienden met Jai Wowor. Ja, die Jai van B-Brave. Nadia en Jai kennen elkaar al sinds ze klein zijn...