1. rész

134 7 0
                                    

Fél órával ezelőtt még az enyém volt. Most pedig itt dekkolok a szobámba egyedül, bőgve. Hogy miért van az, hogy egy 16 éves lány ilyen összetört szívű? Egyszerű. Fél órával ezelőtt elveszítettem az életemből egy fontos személyt. Emlékszem rá mikor megkért, hogy szerepeljek a klipjében. Emlékszem az első randinkra. Az első csókunkra. Emlékszem, hogy mindig te festetted ki a körmöm. Hogy sokszor te csináltad meg a hajam. Amikor kint fürödtünk a tóban, és hideg volt, én pedig megfáztam, akkor te ápoltál. Te voltál mind végig mellettem. Mindig áttelefonáltuk az éjjeleket. Mindig azt mondtad, hogy szeretlek. Fél órával ezelőtt pedig azt mondtad tartsunk szünetet? Ennyi gyönyörű hónap után. Majdnem egy év. Mégis úgy tűnik, mintha mindig is együtt lettünk volna. De nem. Most rohadtul nem vagyunk együtt. Pedig azt hittem mi tökéletes pár vagyunk. De úgy tűnik tévedhettem. Miért nem írsz rám? Mondjuk csak agy sajnálom is elég lenne. De maga lenne a csoda, ha azt írnád, hogy már megbántad. De te sosem fogod. Mindegy. Egyszer úgyis megbánod, de akkor én már mással leszek. Mondjuk... Justin Bieberrel vagy Cameron Dallassal. Na jó ez esélytelen. Habár az is esélytelennek tűnt, hogy majd pont én jöjjek össze Shawn Mendessel. Aki az utóbbi két évben rohadt felkapott lett, és kb minden második lány róla álmodozik. Hát én kibaszottul nem tudtam a létezéséről, egészen addig míg nem szólt hozzám. Na igen. Ott, abban a pillanatban megfagyott a vér az ereimben. És mikor hazaértem Rihanna koncertjéről(ott beszélgettem vele életemben először), akkor egész nap csak az ő zenéit hallgattam. Kiderült, hogy piszok jó hangja van. Megőrültem érte. Ahogy most is. Francba, most nem szerethetem. Most utálnom kell amiért szünetelni akar. Most sokan arra gondoltok, hogy a szünetelés nem azt jelenti, hogy szakítunk. Hát de. Láttam már egy csomó romantikus filmet, amiben a szünetelés a kapcsolat végét jelentette. Nálunk is azt jelenti. Már tisztára elment a hitem. Szerintem ebben a nyomorult szobában fogok meghalni. Közben pedig írok egy csomó szerelmes, összetört szívű dalt,amiket el is énekelek, és megosztom rajongóimmal. Na igen. Ez lesz a tervem. Vajon Shawn mit csinál most? Tuti valami csajok közt somfordál. Nem. Ő nem ilyen. Sosem volt az a nagy csajozós típus. Inkább visszahúzódó, kis szerény, cuki és tökéletes. Aghh. Ne áradozzak már róla. Épp most törte össze a szívem. És az a legszomorúbb, hogy ő volt egyben a legjobb barátom is. Nekem nincsenek normális barátaim. Van sok jó, de azok nem olyanok, mint a legjobb. És ez rohadtul hiányzik egy tini életéből. Ha nagyobb leszek akkor már nem hiszem, de most frankón szükségem van egy legjobb barátra. Csak hát egy hírességnek ugye nehéz egy megbízható embert találni. Ezt már kitapasztaltam. 3 napig megállás nélkül sírtam. Akkor most meddig fogok? Hisz most dobott életem nagy szerelme. Ughh. Ami plussz még rá tesz a szakításunkra, az az, hogy holnap matek nagydogát írunk. Ugyanis anyám parancsára én nem lehettem magán tanuló, hanem ott kellett maradnom a nyomorútt iskolánkba, hogy legyenek barátaim. Fogalmam sincs, hogy hogy hihette ezt, hogy én tudok barátkozni. Főleg így, hogy egy híresség lettem. Ahogy a mamám mondta nekem mindig(de sajnos 6 éve elhunyt): Az élet egy háború, melynek harcosa te vagy. Na ja. Ez kicsit értelmetlen, de ha jobban eltöprengesz rajta, akkor valóban így van. Az élet nem egyszerű, de te leküzdöd. Vagy valami ilyesmi. Mindegy. Ezen is túl kell lennem. Megmosdok szépen, és lefekszek aludni. Így is már 10 is elmúlt, én meg első órán dogát írok. Méghozzá matekból.

Stay strongWhere stories live. Discover now