1. Bölüm

1K 60 14
                                    


Eve dönüyordum. Fakat hangi yoldan gittiğimi bilmiyordum. Kafam o kadar karışmıştı ki beynimde dönen binlerce kelime yüzünden evin yolunu bulamıyordum. Nihayet kapının önündeydim. Eve girdim. Annem 'hoşgeldin kızım' dedi beni görür görmez. Mutlu mu olmalıydım yoksa üzülmeli miydim bilmiyordum. 'Hoşbuldum anne' diyerek odama geçtim. Annemin bana her "kızım" demesi benim kalbime saplanıyordu. Telefonumu açtım "trans erkekler" blogundaki paylaşımları okumaya başladım. Birden bana bir cesaret geldi ve annemle babamı yanıma çağırdım. "Size bir şey açıklamam gerek" dedim. Meraklı bir şekilde "dinliyoruz" dediler. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki durmasından korkuyordum. Hayatımdaki en zor anı, dakikaları yaşıyordum. Derin bir nefes aldım. Anneme baktım. Ardından anneme "anne ben erkek gibi hissediyorum" dedim. Bana baktı, gözleri doldu. "Ciddi misin?" dedi. Ardından babam gülerek "şaka yapıyor be" dedi alay edici bir tavırla. Annem bana durmadan "sen lezbiyensin kızlardan hoşlanıyorsun" derdi. Bu dediğini anneme hatırlattım. "Anne bana hep lezbiyen dedin bu yaşıma kadar. Fakat ben trans Erkeğim benim cinsel kimliğim aslında bu" dedim. Gözlerim dolmuştu. Konuşamayacak hale gelmiştim. O kadar çok korkuyordum ki burada kelimelere dökemem. Anneme tekrar dönerek " anne sen kadın gibi hissediyorsun, bedeninde kadın. Fakat benim bedenim kadın erkek gibi hissediyorum. Bu hep böyleydi anne. Sonradan olan bir şey degil. Lütfen beni anlayın. Ben bu bedende mutlu değilim. Kadın bedeninin içine hapsedilmiş bir Erkeğim" dedim. Annem ağlamaya başladı, "psikologa gidicez bu hafta tamam mı geçicek" dedi. Zira hic bir şey geçmeyecek ve degismeyecekti. Sadece annem bu durumun farkında değildi. Anneme göre cinsiyet değiştirmek özentilik, karaktersizlikti. Annemi üzmemek için "tamam gidelim" dedim. Annemler bu andan beri bana karşı soğuktular. Beni artık sevmiyorlardı sanki, bana nefret ile bakıyorlardı. Psikolog gideceğimiz gün geldi. Çarşamba günü saat 10:00 da Alsancaktaydı. Annem o sabah beni saat 09:12 de uyandırdı. Yola bir an önce çıkmak için hazırlandım ve hızlıca arabaya bindim. Yolda giderken annemle tek kelime dahi konuşmadık. Sonunda Alsancaktaydık. Doktorun odasına girdik ve oturduk. Doktor öncelikle benimle konuşmak istedi. Bundan önce telefon görüşmesinde annem "benim kızım trans erkek olduğunu söylüyor kızımı iyileştirir o benim kızım." gibicümleler söyledi. Sonunda odada doktor ile yalnız kaldık.

1 Bedende 2 Ruh Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin