3. BÖLÜM

579 36 4
                                    

Yatağıma uzanır uzanmaz telefonuma yöneldim. Ardından en yakın dostumu Aras' ı aradım. Bana her konuda yardımcı olur, beni dinler, birbirimiz hakkında sadece ikimiz karar verirdik. Aras dan kısaca bahsetmem gerekirse; trans erkek ve ailesi bu durumu zor olsa da kabul etmiştir. Fakat ailevi sorunları her zaman vardır. 3 yıldır birbirimizden hiç kopmadan devam ettik...
Aras sonunda telefonumu açtı ağlamaklı bir ses tonuyla "aras çok kötüyüm yardım et dayanamıyorum artık" demem üzerine sinirli ve aynı zaman da bir o kadar sakin bir ses tonuyla "buradayım Poyraz sakin ol ve anlat" diyerek ekledi. Olayları teker teker anlatmam üzerine bir çıkış yolu bulamamıştık. Bana göre yapabileceğim tek şey ya kız gibi olacaktım ya da intihar edecektim. Benim için kız gibi olmakta bir intihar biçimiydi aslında. Aynaya bakamayacak hale geliyorsun sanki ölüyorsun fakat ailen bu durumdan gayet memnun. Gülümsemeye çalışıyorsun ama olmuyor. Ailen senin mutlulugunu düşünemiyor bu durumda. Bakın burası çıkmaz sokak. Bunun ötesi yok. Bin defa hançer saplıyorlar da ölüp ölüp diriliyorsun sanki... Binlerce kez diyorum ki içimden "Allahım alın canımı dayanamıyorum bu vücuttan, bu görünümden bıktım" malesef duymuyor sizi burası karışık bir durum... En kötüsü de ne biliyor musunuz? Ölemiyorsunuz..
O gece intihar mektubu yazdım ağlayarak. Kaç zaman oldu hala odamda bir köşede durur. Ben her gece o mektuba bakar, aynanın karşısına geçer iç çekerim anca. İntihar edecek miyim? Şuan hayır belki de hiçbir zaman. Ama öyle anlar geliyor ki intiharın bin türlüsünü düşünüyorsunuz. Zira yapamıyorsunuz. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

1 Bedende 2 Ruh Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin