Harry imi plasează un sărut dulce pe buze, dar eu îl împing, acesta dezechilibrandu-se făcând câțiva pași înapoi, apoi se uita mirat la mine.
-Harry, suntem la scoala, ne vede lumea. Spun jucându-ma cu mâinile lui, sunt asa mari, in comparație cu ale mele. Si tu nu aveai o problema cu asta? Il intreb ridicând o sprânceană, referindu-ma la acea roșcata. Inca sunt suparata pe el, dar nu stiu de ce are un efect mare asupra mea.
-Sa ne vadă, spune Harry si își împleteste mana cu a mea, apoi amândoi ne îndreptam spre intrarea școlii.
Mergeam fricoasa in spatele lui, acesta mergând degajat. Intram in școala si multe priviri sunt ațintite asupra noastră, unele din ele erau mirate, altele parca aruncau cu venin spre mine. Deicid sa nu le bag in seama si imi contiunui drumul, uitându-ma in față.
Înaintam spre dulap, luându-ne cărțile, ma bucur ca Harry e la aceeași ora cu mine, si ne îndreptam spre clasa.
Ne-am așezat in ultima banca si am așteptat profesorul, începand sa vorbim si sa radem de toate prostiile.
-Styles, la tablă! Spune profesorul.
Harry bolborosește niste chestii intelese numai de el, apoi abia se ridica din banca, mergând spre tabla. Își ridica mânecile, lăsând la iveală cateva tatuaje.
-Ce ai pe mâini? Ce e cu desenele astea? Spune profesorul uitându-se la mâinile lui Harry.
-Sunt tatuaje, spune Harry, rezolvând exercițiul de la tabla.
-La ora mea sa le ascunzi, spune profesorul. La loc.
Acesta lasa creta si se îndreaptă spre banca.
-Nu il sufăr, spune nervos.
Chicotesc si continui sa scriu. Peste putin timp ora se termina, ne luam lucrurile si ieșim din clasa.
-Ți-e foame? Întreaba Harry, punându-si mana in jurul gâtului meu.
-Um, nu, ii răspund, chiar nu imi era foame. Ție?
-Nu, hai sa mergem afara, spune Harry.
Ieșim afara si ne așezăm pe o banca in spatele școlii. Nu erau foarte multi elevi, ceea ce era bine, pentru ca era liniște.
Harry își scoate de la spatele blugilor un pachet cu țigări, scoate una, o duce la buze, aprinzând-o, trăgând din ea, apoi scoțând fumul, acesta răspândindu-se in aer. Ma uitam la atenta, la aceleași mișcări pe care le făcea repetat. Il priveam tăcută, cu tâmpla sprijinita in palma.
-Sa nu te apuci de fumat, spune Harry, scoțând cerculete blânde de fum.
Încep sa rad usor, gândindu-ma la cuvintele lui.
-E amuzant, spun. Tu fumezi, dar imi spui mie sa nu fumez.
-Da, dar pentru mine e greu sa ma las, dar tu nici nu ai început, si te sfătuiesc sa nu o faci. Spune, dar nu il bag in seama.
M-am ridicat in picioare si m-am așezat la el in poala. Nu știam ce făceam, pluteam odată cu fumul țigării, ma uitam pierdută in ochii lui verzi. A întins mana spre mine, mangaindu-mi obrazul si dându-mi parul răvășit dupa ureche, umezindu-si buzele. S-a apropiat de mine si si-a năpustit buzele asupra mea, acestea începând un joc pentru dominație, Harry imi mușca usor buza de jos, provocându-mi plăcere. Își misca mainile pe spatele, eu doar ținându-le in jurul gâtului sau.
CITEȘTI
Broken heart
Fanfiction"Te iubesc. Exiști in fiecare gând și te adancești in sufletul meu cu fiecare zi ce trece. Tu esti libertatea mea, linistea mea, inspirația mea. Esti tot ceea ce găsesc in mine mai bun. Esti bătăile inimii pe care le simt alergând in pieptul meu. E...