Capitolul 7

26 4 2
                                    

         - Îmi pare rău, nu trebuia să te las, spune Harry nervos, fiind concentrat la drum.

         - E în regulă, nu mi-a făcut nimic, îi răspund, încercând să îl liniștesc.

      Nu mai spune nimic, lăsând baltă discuția.

        - Nu vreau acasă, ma plâng fâțâindu-ma pe scaun, ca un copil.

       - Nu mergem acasă, imi zâmbește, punându- si mana peste a mea.

       - Atunci? Întreb curioasă și este a doua oară când nu îmi răspunde. Mă jucam cu inele de la mâna lui, din cauza plictiselii. Avea o mâna atât de mare, în comparație cu a mea. Dintr-o dată mașina se oprește, iar Harry coboară, eu urmându-l.

       -Harry, unde suntem? Îl intreb, apucându-l de mână.

     - La mine acasă, spune și înaintează spre o casă destul de mare.

      - Dar părinții tăi -...

      - Nu stau cu ei, stau singur, spune deschizând ușa, lăsându-mă pe mine sa intru prima.

      Am rămas uimită, era o casa atât de mare, doar pentru el, cred ca părinții lui sunt foarte bogați, constat. Să aiba o casa a lor si una numai pentru Harry, plus o mașină. Era o casă frumoasă, cu living și bucătărie la parter, iar la etaj camerele și baia, cred.

        - Caroline...

        - Hm? Da? spun când îmi dau seama că eram prinsă în gândurile mele, iar Harry vorbea singur.

       - M-ai ascultat? Întreabă, ridicând o spranceană.

       - Da, sigur... Ce spuneai? Îl intreb și râd.

      - Spuneam să te faci comodă, până pregătesc eu masa. Spune, ducându- se sus.

      - Tu gătești? Îl intreb, vorbind mai tare, ca să mă poată auzi.

      - Normal, e o pasiune de-a mea, spune și coboară ținând în mâna în tricou, pe care mi-l înmâneaza, baia e sus, spune și mă pupă scurt pe buze, apoi pleacă în bucătărie.

    Urc scările și încerc să îmi dau seama care e baia. O găsesc până la urmă, intrând și închizând-o in urma mea. Mă așez în fața oglinzii și îmi privesc machiajul care aproape dispăruse. Găsesc într-un sertar un elastic și îmi prind părul intr-o coadă joasă, apoi dau drumul la apă și mă demachiez, urmâmd să îmi dau rochia și pantofii jos, îmbrăcănd tricoul lui Harry. Era destul de lung pentru un tricou, îmi acoperea fundul, deci era bine. Ies din baie, îndreptându- mă spre bucătărie, unde îl găsesc pe Harry.

     Am mers ușor în spatele lui și i-am cuprins abdomenul cu mâinile, imbrațişându-l. Acesta tresare, apoi se întoarce, luându-mă în brațe și așezându- mă pe tejghea. Îmi depărtează picioarele și se așează în spațiul dintre ele, sărutandu-mă. Era un sărut pasional, iar limbile noastre dansau haotic. Coboară săruturile mai jos, spre gât. Îmi mușcă pielea gâtului, apoi își trece limba peste locul în care m-a mușcat. Își mișcă mâinile de-a lungul coapselor mele.

        - Harry, mâncarea, spun printre săruturi.

      Oftează și se depărtează de mine, întorcându- se la aragaz. Mă dau jos de pe tejghea și îl ajut să pună masa. Deschid un dulap de unde iau două farfurii pe care le așez pe masă, apoi mă îndrept spre un sertar, luând tacâmurile. Harry se îndreaptă spre masă și pune spaghetele în farfurii. Ne așeazăm amândoi la masă. Apuc furculița începând să rotesc spaghetele pe aceasta. Erau chiar bune si eu habar nu aveam că Harry gătește.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Broken heart Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum