Στην συνέχεια της ίδιας ημέρας
-Δεν το πιστεύω ότι έκανε τέτοιο πράγμα η ηλιθια! Με τι θράσος με ρώτησε;;! Είμαι σίγουρος πως κάτι ξέρει!
-Ρε Σινιστερ γιατί φωνάζεις έτσι; Τι έγινε; ρωτάει ο Κωστας
-Ασε μας ρε Κώστα και εσύ!Την δικιά σου όρεξη ειχα!
-Καλά ρε μαν κουλαρε λίγο μία ερώτηση εκανα κι εγώ...Στεϊσι γιατί είναι έτσι ο Σιν;
-Απλα μια καθηγήτρια τον ρώτησε τι δουλεια κανουν οι γονεις του και απλα... Ξέρεις...
-Ώπα δηλαδή θες να μου πεις πως ο Σιν κάθετε και κλαίει επειδή τον ρώτησε η κύρια τι δουλεια κανουν οι γονείς του?Ρε Σινιστερ έλεος πια!,λέει με ενα υφακι η Κέιτ
-Κέιτ σε παρακαλ....
-ΑΜΑ ΖΟΥΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΕΝΑΝ ΠΑΤΕΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ,ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΚΤΛΠ ΚΑΙ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΕ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ?? Ρώτησε ο Σινιστερ γεμάτος οργή και λυπη την Κέιτ ενω δεν μπορούσε να συγκράτηση τα δάκρυα του..
-Καλα..ενταξει..σορρυ,λέει ψυχρά η ΚέιτΟ Σινιστερ δεν μίλησε.Πραγματικα πιστεύω πως η Κέιτ το κανει αυτό στον Σινιστερ για σπάσιμο.Το έχουμε συζήτηση με τα παιδιά και μου έχουν πει πως πιστεύουν το ίδιο με εμενα.Πραγματικα η Κέιτ είναι πολύ κακομαθημένη και η συμπεριφορα της τώρα τελευταια και όχι μονο σε εμας αλλά και στους γονεις της...
Ο Κωστας παλι πέρνει το μέρος της Κέιτ και για μαντεψτε γιατί;! Κάποιος περνάει καλά το βράδυ στο παρκο πίσω απο τους θαμνους..
-Στεϊσι έλα λίγο σε παρακαλώ, με φωνάζει ο Στέργιος
-Πες μου τι θέλεις;
-Κοιτα.. Δεν πιστεύεις πως αυτό που κανει η Κέιτ με τον Κώστα είναι λίγο σπαστικο;Βασικά εντάξει δεν λέω και ο Σινιστερ κάνει σαν τρελός αμα τον ρωτήσουν κάτι για τους γονεις του... Αλλά εντάξει τον καταλαβαινουμε...
-Έχεις δίκαιο Στέργιο. Όλοι μας ξέρουμε πως αυτό είναι το "αδύνατο" σημείο του Σιν.Και έχουμε πει στα παιδιά πως αυτό που κανουν δεν είναι καλό.
-Σύμφωνω..Κοιτά έχω μια ιδεα.Πες τα παιδιά σήμερα στις 7:00 μμ να είναι στο παρκο.Θέλω να τους πω κάτι σχετικά με την παρέα μας αλλα και για τον Σιν.
-Έγινε φιλέ μου!Ακουσαμε να χτυπά το κουδούνι και έτσι είπα να πάω μέσα και να ενημερωσω αργότερα τα παιδια για το απογευματινό μας "μίτινγκ".
Τέλος πάντων,μόλις εφτασα εξω απο την αίθουσα μου όλα τα παιδιά βρισκόταν εκεί και ρωτουσαν για τον Σινιστερ ενω παραλληλα η Βίκυ προσπαθουσε να τον ηρεμησει.
Καθώς στεκομουν σε μια γωνια δίπλα απο το παράθυρο,παρατήρησα ενα αγορι ,ψηλο ,με καστανό μαλλί και κάστανα ματια. Είχε παρόμοιο στυλ με το δικο μου.Φορούσε και αυτός ενα τζιν ,μια μπλούζα Nirvana και μαύρα All Star.Έδειχνε καλογυμνασμένος και πολύ ωραίος. Την στιγμη που γύρισε και με κοίταξε κατάλαβα πως τον κοιτουσα πολύ επίμονα αλλά αυτός μου έριξε ενα χαμόγελο το οποίο ηταν πολύ ωραίο.
Αργότερα ειρθε η καθηγήτρια και μπήκαμε μεσα.Το παιδι ,προφανώς, ηταν καινούριος στο σχολείο διότι κανεις δεν τον ήξερε. Δεν είχε που να κάτσει και οι μονές κενές θέσεις ηταν δίπλα μου και σε ενα παιδί το οποίο ειλικρινά βρωμαει απο πανω μέχρι κάτω.
Έτσι ειρθε και έκατσε δίπλα μου,με κοίταξε,μου χαμογέλασε και μου είπε ένα ωραίο "γεια".
Θεέ μου!Η φωνή του είναι τόσο υπεροχή όσο και αυτός!Δεν ξέρω γιατί αρχιζω και κάνω σαν 2χρονο αλλά αυτο...αυτό είναι το κάτι άλλο!
Αποφασιζω και εγώ λοιπόν να του πω ενα "γεια" με χαμόγελο και έτσι μου ξανά χαμογελάει.
Ο-ΜΙ-ΤΖΙ! Πρωτη φορά κάνω σαν παλαβη!Τι σκατά με έχει πιάσει?! Προσπάθησα να καταπολεμισω τον ενθουσιασμο μέσα μου αλλά δεν...
Η φωνή της κύριας με έκανε να τα ξεχάσω αυτά..
-Γεια σας παιδιά ,θα ήθελα να σας πω πως έχουμε εναν καινουριο μαθητή τον Ματτ!
-Γεια σας παιδιά,λέει ο Ματτ
-Ματτ,απο που βγαίνει το όνομα σου?
-Απο το Ματθαίος κύρια,απλα απο μικρο όλοι ετσι με φωνάζουν οποτε κρατησα το Ματτ..Καθώς η συζήτηση με τον Ματτ και την κύρια συνεχιζόταν,εγώ εκμεταλευτικα τον χρονο και παρατηρούσα τις λεπτομερείς του. Το όνομα του μου έκανε ηδη μεγάλη εντύπωση αλλά αυτό το προσωπο και αυτά τα ματια.. Είναι υπεροχα.Γενικά είναι υπεροχος..Πρωτη φορά νιώθω τόσο έντονα για κάποιον..
YOU ARE READING
Ποτέ μην με αφήσεις
Teen FictionΗ Στεϊσι μια 16χρονη κοπελα ζει στην Καρδιτσα,μια πόλη στα κεντρικά της Ελλάδας.Η ζωή της ειναι ,απλή,καθημερινή και κανονική μέχρι που στην ζωή της γνωριζει ενα ξεχωριστό αγορι,τον Ματτ. Απο τοτε η ζωή της αλλαζει ολοκληρωτικά.Τι θα συμβεί στην πορ...