Ώρα 19:30
Ήμουν στο σπίτι και ετοιμαζόμουν για να πάω στο παρκο. Ισιωσα τα μαλλια μου,έβαλα μια μαύρη μπλούζα με ενα κοκκινο καρό πουκάμισο ενα τζιν και τα μπεζ all star μου. Κατα τις 19:50 ήμουν έτοιμη οπότε είπα να ξεκινησω για το πάρκο. Ενω περπατουσα συνάντησα τον Ματτ στον δρόμο.Μου έκανε νόημα να τον περιμένω και έτσι σταματησα και τον περίμενα.
-Τουλάχιστον με περιμενες αυτήν την φορα,μου λέει ενώ κλείνει το μάτι του.
-Τι θες να πεις Ματτ;,τον ρωταω με ενα χαμόγελο
-Χθες το βράδυ στο Facebook δεν μιλήσαμε πολύ γιατί εσύ μετα βγηκες και εγώ περίμενα σαν ηλίθιος να μπεις για να μιλήσουμε
-Ζητω συγνώμη Ματτ αλλά νυσταζα και ήθελα να πάω για υπνο.
-Συγχωρεμενη, αλλά την επόμενη φορά να με ειδοποιεις όταν θα βγαινεις να ξέρω και γω ο καημενος.
-Εντάξει... Στο κατω-κατω όμως.. Γιατί με περιμενες; Τόσο πολύ ήθελες να μιλήσουμε;, του λεω με ενα χαμόγελο.
Ο Ματτ δεν ήξερε τι να πει αλλά βρίσκει την δικαιολογία του και μου λέει και αυτός με ενα χαμόγελο:
-Εε, απλα ήθελα λίγη παρέα.Μετα απο λίγο φτάσαμε στο παρκο. Τα παιδιά ήταν εκεί και μας περιμεναν. Έτσι πήγαμε και εμείς και καθισαμε μαζί τους.
-Για πες μας Ματτ,πως και ειρθες σε επαγγελματικό λύκειο; ,τον ρώτησε ο Στέργιος.-Ναι... Ειρθα σε αυτό το επαγγελματικό λύκειο ,επειδή δεν ξέρω τίποτα,εννοώ εντάξει κάτι ξέρω απλα βαριεμαι να διαβαζω και επειδή ξέρω πως στα επαγγελματικά λύκεια είναι πιο χαλαρά,αποφάσισα να πάω σε επαγγελματικό λυκειο.
-Μάλιστα... Απο Καρδίτσα είσαι;
-Όχι,απο Θεσσαλονίκη είμαι απλα οι γονείς μου βρήκαν καλύτερη δουλειά εδώ,οπότε αναγκαστηκα μετακομισαμε.
-Αχα... Μάλιστα..
-Στεϊσι έλα λίγο θέλω να σου πω κάτι,μου λέει η Βικυ
-Ελα πες μου τι θες;
-Ρε συ,τρέχει τίποτα μεταξύ σας;
-Μεταξύ με ποιον;
-Με τον Ματτ..
-Ουτε καν;! Γιατί βγαζετε τέτοια συμπεράσματα; 3-4 ημερες τον ξέρω μονο!
-Καλα μην βαρας!Απλα σας βλέπουμε συνεχώς μαζί και ο Ματτ σε κοιτάζει σαν λιγουρης...
-Πωω,ασε τον άνθρωπο να με κοιτάζει όπως θέλει!Αυτό ήθελες να με ρωτήσεις;
-Ναι... Αλλά δεν έχει σχέση με εμένα και τον Ματτ ή εσένα... Έχει σχέση με τον Λουί...
Μόλις μου το λέει αυτό η Βίκυ μενω κοκαλο και απλα την κοίταζα. Ο Λουί ηταν το πρωην αγόρι μου,ο οποίος οταν με βλέπει με κάποιο αγόρι παθαινει σοκ και θέλει να τον σκοτώσει οποίος και αν είναι αυτός. Του έχω εξηγήσει χιλιαδες φορες πως έχουμε τελειώσει οριστικά και οτι μπορώ να κανω οτι θέλω και με οποίον θελω χωρίς όμως να τον ενδιαφέρει αυτον γιατί πολύ απλα είμαστε χωρισμένοι. Όπως κι αυτός μπορεί να βρει μια άλλη κοπελα έτσι και εγώ μπορω να βρω ενα άλλο αγόρι.
Η Βίκυ με διακόπτει απο τις σκέψεις αυτές και με ρωτάει αν ειμαι καλά. Έτσι κι εγώ της απαντώ:
-Μια χαρά είμαι, αυτός σου είπε να με ρωτήσεις κάτι τέτοιο;
YOU ARE READING
Ποτέ μην με αφήσεις
Teen FictionΗ Στεϊσι μια 16χρονη κοπελα ζει στην Καρδιτσα,μια πόλη στα κεντρικά της Ελλάδας.Η ζωή της ειναι ,απλή,καθημερινή και κανονική μέχρι που στην ζωή της γνωριζει ενα ξεχωριστό αγορι,τον Ματτ. Απο τοτε η ζωή της αλλαζει ολοκληρωτικά.Τι θα συμβεί στην πορ...