ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο

12 4 0
                                    

Ωρα 17:55
Ο Ματτ με πήρε τηλέφωνο για να δει αν ήμουν έτοιμη. Του είπα πως ήμουν έτοιμη και ειρθε στο σπίτι μου για να με πάρει.

-Λοιπον που θα με πας;

-Βιαστική είσαι! Θα δεις..
Ο Ματτ πέρασε το χερι του γύρω απο την μέση μου και με έφερε πιο κοντά του. Η κινηση ηταν πολύ ωραία και για αλλη μια φορά ένιωθα πεταλούδες στο στομάχι.

-Λοιπόν, εδώ είμαστε!

-Σοβαρά; Με έφερες στον σιδηροδρομικό σταθμό;, τον ρωταω ενώ είχα σκάσει στα γέλια

-Κατσε ντε.. Δεν φτάσαμε ακομα εκεί που θέλω.

Ο Ματτ με καθοδήγησε προς τις γραμμές του τρένου κι έπειτα ανεβήκαμε σε ενα μέρος το οποίο ηταν εξαιρετικά υπέροχο. Από εκεί πάνω έβλεπες όλη την θεά του σιδηροδρομικού σταθμού αλλά και γενικότερα τον κεντρικό δρόμο της Καρδίτσας. Ο Ματτ με κοιτούσε πολύ επίμονα και με πήρε αγκαλιά καθώς εγώ συνεχιζα να παρατηρώ την υπεροχή θεα. Έπειτα κατσαμε στα σκαλοπάτια και ο Ματτ με φιλούσε στο μάγουλο.
-Ώστε εδώ ήθελες να με φέρεις;

-Ναι..

-Αχα.. Γιατί έτσι;

-Επειδή ξέρω πως σου αρέσει να βλέπεις κάτι απο ψηλά και επειδή ήθελα να μείνουμε λίγο μόνοι... Βασικά θέλω να σου πω κάτι...

-Πες μου Ματτ.

-Κοιτά.... Απο την πρώτη στιγμή που σε είδα μου έκανες ωραία εντύπωση και μου αρεσες... Και όλο αυτό που κάνουμε, δηλαδή φάσεις κτλπ, είναι επειδή σε θέλω... Και θα ήθελα να ξερα αμα σε πειράζει αυτό που κάνω ή αμα νιώθεις κι εσυ το ίδιο με εμένα...

-Δεν με πειράζει καθόλου αυτό που κανεις διότι και εμένα μου αρεσεις και γενικά είσαι υπέροχος... Απλα να ξέρεις οτι αμα σκέφτεσαι για σχέση δεν είμαι έτοιμη ακομα...

-Όχι δεν σκέφτομαι για σχέση... Απλα σε ρώτησα αμα σε πειράζει επειδή την πρώτη φορά που φιλιθηκαμε ηταν κάπως απότομο και νόμιζα οτι σε πείραξε...

-Μην ανυσηχεις δεν με πείραξε... Ίσα ίσα μου αρεσε κιόλας...

-Εντάξει.. Ελα εδώ.
Με πήρε αγκαλιά και με φίλησε ένιωθα πολυ ωραία μαζί του και ασφαλής. Η ωραία αυτή στιγμη όμως διακόπηκε όταν το τηλέφωνο μου αρχισε να χτυπά και ηταν ο Στέργιος.
-Ελα Στεϊσι που είσαι;

-Στον σιδηροδρομικό σταθμό με τον Ματτ εσυ;

-Ειμαι παρκο με τα παιδιά αλλά είπαμε να πάμε για φαγητο ή για καφέ θελετε να έρθετε μαζί μας;

Ποτέ μην με αφήσειςWo Geschichten leben. Entdecke jetzt