Negyedik.

506 36 0
                                    

Nem kellett volna ott lennem, de képtelen voltam megmozdulni. Igaz, távolról láttalak, de a jelenet beleégett a retinámba.

Hirtelen könnyes lett a szemem és egyre homályosabb lettél.

Elszaladtam onnan.

Nem láttál meg.

Fel sem tudtam dolgozni, hogy nem velem csókolóztál. Önzőség? Ha rólad van szó, akkor igen, az vagyok.

A szívemet szomorú érzelmek nyomták, lelkem összepréselődött és darabjaira tört. Elvették tőlem azt, ami éltetett...Téged.

Csak egy megoldás volt arra, hogy kitöröljem mindazt, amit láttam. Alkohol.

Célegyenesen indultam meg egy kocsmaszerűség felé. A hely nem volt zsúfolt, ez pont kapóra jött. Levágódtam egy székre és vártam, hogy kijöjjön valaki. Megmoccanni se tudtam.

-Jó napot. Mit hozhatok? - Kérdezte egy negyvenes éveiben járó nő.

-Valami erőset.

Hangom olyan vékony volt és annyira remegett, hogy még magam sem ismertem fel. Megijedtem. Hogy mitől...? Attól, hogy ennyi mindent kiváltasz belőlem, akaratod ellenére.

Amint elém került az italom, kezem közé fogtam és egy lendülettel lehajtottam.
Ment ez így egy darabig, a negyedik kör után már nem is számoltam.

Tudod mi bántott a leginkább?

Tudni, hogy soha nem lesz nálad esélyem.

Neked nem kell a másságod kontrollálni vagy titkolni.

A férfiakat szereted. Megértettem...

Mint a méreg, úgy áramlott szét a testemben a pia hatása. Szédelegni kezdtem, forgott velem a világ, Te pedig végleg feledésbe merültél.


i'm so sorry hogy ilyen kis rövid részt sikerült hoznom, ígérem a következő hosszabb lesz. :---) addig is..hagyjatok nyomot!✨

Girls Like Girls [l.s.] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang