3. Cina romantica

91 5 0
                                    

Deschid pleoapele si dintr-o data o panică puternică ma cuprinde. ADAM. INTALNIREA. Tresar imediat si fug pana la șifonier unde imi iau o rochie neagră din dantela cu mâneci care nu îmi acopera umerii si niste pantofi negrii din lac. Pentru machiaj nu m-am străduit prea mult și am aplicat doar un ruj mat roșu, puțin eyeliner si niste fard.
Țopăi nervoasa pana la masina, straduindu-ma să nu cad de pe tocuri, pornesc motorul pisicuței si plec către casa frumuselului.

Imediat ce ajung ușa imensa îmi este deschisă de o tipa blonda extrem de frumoasa care nu pare deloc să fie vreo servitoare sau ceva. Ma saluta într-un mod extrem de formal si ma poftește în interiorul casei.
Cobor treptele lucioase din marmura alba si cu pași inceti ma îndrept către locul în care m-a adus de dimineață, rămân surprinsă de modul în care tipul sexy de mai devreme mă aștepta. A pregătit o cină romantică .Am rămas impresionată de mirosul ce venea din bucătărie. Nu credeam că știe să gătească ,dar m-am înșelat.

Adam pov:

Cobora ușor și sexy treptele ca o adevărată felina.Controlează-te Adam,Controlează-te!Nu fă vreun gest ce ar putea să o facă să creadă că ești un măgar ce se gândește numai la lucruri perverse.
Mi-am muscat buza.
-Uhuuu!Dar ce avem noi aici? M-am dus la ea si i-am furat un pupic. Superba bruneta s-a pisicit si a început să-și miște buzele intr-un geamăt dulce.
-Dar nu am făcut nimic special. Ce tot vezi special în rochia asta ?
-Pai TU ești speciala, draga mea!
-Vai ,dar ai vorbele la tine !
-Știu,nu?
-Tine minte inca de pe acum nu mă las cucerită doar de niste vorbe!
-Nu si daca sunt spuse de mine!-*la naiba, de ce am spus asta*
-Nu zău ,hai gata cu vorbaria si sa ne așezăm la masa .

Kristal pov:

După schimbul de replici, ne-am îndreptat spre masa, unde, spre surprinderea mea, am descoperit niste spaghete bolognze.
-Mmm,arată bine, de abia aștept să gust!
-Pai ce mai așteptăm, te poftesc să ne apucam de gustat!
După câteva înghițituri am rămas plăcut surprinsă.
-Damn, de unde ai știut că pastele bologneze sunt preferatele mele?
-Mi-a șoptit o păsărică !
-Îți arde de glume, nebunule!Nu de altă,dar sunt delicioase!!
-O să o iau ca pe un compliment!
-Pai chiar este unul!
Am început să râdem amândoi, dar ,nu după mult timp, am început să discutăm despre diferite lucruri: muzica preferat, despre familiile noastre, mai pe scurt, ne cunsoteam mai bine. Nu credeam că voi spune asta,dar începusem să mă îndrăgostesc de el. Era un om extrem de amuzant si m-a făcut să râd extrem de mult. Conversația mergea intr-un punct nebunesc si abia așteptăm să aud părerile lui, dar distractia e oprită de 3 bărbați cu cagule negre pe cap ce păreau a fi niste hoti. Unul dintre ei m-a prins în brațe si m-a ținut extrem de strans, iar pe Adam au inceput sa-l intrebe despre Gagnon. Spuneau ca omul de incredere al lui Gagnon il va ucide si ca va trebui sa aibe grija. Inima îmi bătea mai tare la gândul ca în orice moment și-ar putea da seama că ucigasul e printre ei. Cât timp mă smuceam în brațele acelui bărbat, mi-am dat seama că îl cunosc de undeva. avea ochii caprui..ochii ăia pe care parcă-i mai văzusem cândva si nu îmi făceau de loc bine. Ne uitam unul la altul pana si-a dat cagula jos. Era Luke...Era fiul vitreg a lui Gagnon...

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum