Se apropie încet de mine si ii simt respirația peste obrazul meu. Mi-l sărută tandru si isi da ochii peste cap. Gestul ma face sa îmi pierd controlul si sa îmi izbesc buzele de ale ei intr-un sărut jucaus. Bruneta accepta sarutul si pare să încerce să se lupte asupra dominației. O las să câștige "lupta" si se retrage mandra de câștig. Pe fata i se întipărește un zâmbet diavolesc si ma trezesc cu ea deasupra mea.
Kristal pov:
Ma dezbracă ușor, sărutându-mi dulce umerii goi. Tremur la fiecare atingere a buzelor lui reci pe pielea mea fierbinte. Închid ochii si tot ce simt e mirosul de lavanda al asternuturilor de sub mine. Deschid rapid ochii si in fata mea apare perfecțiunea întruchipată. Tatuajele pieptul și abdomenul lui perfect lucrat îl fac să arate ca un zeu, un zeu ce e aici pentru mine. Clipesc în mod repetat încercând să îmi dau seama dacă visez sau chiar trăiesc asta. Se apropie de mine si îmi șoptește la ureche:
-Daruieste-te cu totul. Fii a mea, numai a mea!
Respirația ii se accelerează si începe să îmi plaseze din nou sărutări pe fiecare părticică a corpului. Ii prind buclele în pumni si il împing mai jos. Isi trece limba rece si umeda peste abdomenul meu moment în care tot corpul mi se electrizează. Îl implor din priviri aproape disperate să continue. În aer simt mirosul lui înnebunitor combinat cu mirosul de lavanda care mă face să-mi urmez instinctul. Limba ii se mișcă din ce în ce mai rapid, iar respirația mea devine greoaie și rapidă.
Corpul începe sa îmi tremure, iar el îmi cuprinde sânii si ii strânge cu putere. Îmi dau capul pe spate, iar el intră ușor în mine. Face mișcări ușoare și circulare ducandu-ma de la agonie la extaz.Adam pov:
Avea un fund perfect si nu ma mai saturam sa intru si sa ies din ea..Eram atat de excitat incat am terminat destul de repede..dar totul a fost atat de intens. Femeia asta ma excita si când zâmbește. După ce termin, ma îmbrac si mă pregătesc să plec la job. Bruneta, trage rușinată plapuma pe ea, ca si cum nu as fii vazut-o goala până acum. Zâmbesc dulce si mă apropii de ea. Ii fur un sărut si se imbufneaza ca un copil supărat. Cineva suna la usa, iar eu cobor rapid pe scări. Deschid ușa masivă și in fata mea apare...
Sper ca va place capitolul. Am vrut sa va las în suspans. O să pun următorul capitol săptămâna asta. Habar n-am când, dar, în principiu, săptămână asta.
CITEȘTI
Asasina
Teen FictionKristal Andril este o asasina plătită care ar ucide de oricine pentru suma potrivită. Ce se întâmplă când șeful ei o trimite sa-l ucidă pe Adam Levings? Va reuși femeia? Ce întorsătura va lua povestea și ce se va întâmpla cu Kristal? Aflați chiar ai...