6. Rasturnare de situatie

25 1 1
                                    

-Gagnon?
-Salut, Adam! Am venit sa o iau pe soția mea.
-Soția????
ce soție? Pe cine cauta și ce vrea pacostea asta?" Intra, făcându și loc pe lângă mine și ajunge in casa. Aud pași pe scările ce duc spre dormitor și duc mana spre pistol. (De ce am un pistol la spate? Buna întrebare. Mereu apar oameni ca Gagnon care nu doar ca vor sa mi strice distracția, dar ma vor și sub pamant și nu trebuie sa aibă nicio ocazie pentru asta.) Nu apuc sa ma dezmeticesc bine ca o văd pe Kristal coborând încruntată și vocea ei răsuna in toată casa.
-Ce vrei, bunicule? De ce nu pot sa ma bucur de zilele mele libere. (Am spus asta și nici n am realizat ca e și Adam aici...Ohh, am dat o in bara)
-Cum adică "bunicule", Draga mea soție? A fost doar o cearta și brusc ai dispărut de acasa, mi am făcut griji...
-POFTIM!?!?!??!!?? TU CLAR AI ÎNNEBUNIT, GAGNON! Nu sunt soția ta, nici iubita ta, nici măcar prietena ta, nici in visele tale cele mai frumoase! Cara te sau o sa ti para rău ca ai făcut drumul pana aici și toate scenariile astea tâmpite. Dispari pana când cel mort in 3 zile vei fi tu. (Sa te ia dracu Kristal, sa te ia dracu! Ti ai distrus acoperirea și cu siguranta l ai pierdut pe Adam...Ești complet idioata)
  Îl văd doar pe Adam alb la fata îndreptând un pistol spre mine.
-Deci tu???Tu criminala perversa, ucigasooo! Tu ești cea care trebuia sa ma omoare! Nu pot sa cred ca am avut încredere in tine atât de repede...nu...nu se poate..(Toată camera se învârte cu mine, simt ca peretii cad peste mine, cade tot ce mi am imaginat ca voi clădi. Doamne cât am fost de orb...Cum sa ai încredere atât de oarba intr o femeie in doar câteva zile.)
   Lacrimile mi se scurg pe obraji și îmi intorc privirea spre Gagnon încercând sa îmi vars toată frustrarea pe cineva, dar are și el pistolul in mana, spre Adam. Ce dracului ma fac acum???? Îi analizez fiecare mișcare, ii e frica sa apese pe trăgaci și totusi...Închide ochii și apasă pe trăgaci. Alerg ca o nebuna spre Adam și sar in fata lui înainte ca glonțul sa îl atingă...
-KRISTAL? tipa speriați atât Gagnon cât și Adam
    Ambii bărbați se năpustesc asupra trupului femeii care zace pe marmura albă din holul imensei case. Sângele se împraștie peste tot, dar e liniște. O liniște de mormânt...




Heeeei sper sa va placa noul capitol...chiar dacă a apărut după ceva ani :)))) Comm dacă vreți sa continui

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 02, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum