3. Decizia

83 4 4
                                    

Intram in camera imensa, unde ma așez la masa gandindu-ma la misiunea mea.
Mai am 2 zile să îl omor pe tipul ăsta și cred că cel mai bun mod de a-l ucide e de a locui cu el. Nu am unde sa ma întorc și știu bine ca bosorogul ala nebun nu mă va primi în casă fără să îi aduc "capul" lui Levgins.
Adam aseaza pe masa doua porții de omleta cu șuncă și îmi întinde o cana de ceai de fructe.
-Miaaam! Ceaiul meu preferat
-Pofta buna, frumoaso.
Aud sunetul enervant al telefonului meu și îl scot plictisită din buzunar. Pe ecran apare numele bosorogului si prefer să închid. Îl văd pe Adam intinzandu-si gatul, încercând să vadă de la cine e apelul. Dar sting ecranul si pun telefonul pe masa.
Telefonul bazaie din nou și de data asta răspund exasperata
-DA?!
- Timpul se scurge, serpoaico. Mai ai fix 5 minute.
-CE?! Am convenit ca am timp 3 zile.
- *ras isteric* Te-am mințit. Îl vreau pe Levings mort ACUM.
- *închid nervoasa si imi continui de băut ceaiul*
Adam ma privește nedumerit si prefer să sparg liniștea:
- Eu trebuie să plec...
- CE?De ce?
- Am niste treaba de rezolvat.
-Vino la cină, pisicuto.
- Spune-mi Kristal.
- Kristal! Ce nume frumos.
Ii zâmbesc dulce neasteptand vreun alt gest din partea lui si fug pe ușă unde observ că pisicuță mea sta parcata lângă garaj cu bara din fata puțin lovită. Pornesc rapid motorul si demarez către "castelul" bătrânelului.

Urc treptele infinite spre fortăreața lui Gagnon. Trântesc ușa biroului si ma așez pe scaunul din piele maroniu închis din fata lui. Îmi zâmbește pervers si ma privește ca pe o actriță porno in ultimul act. Omul ăsta e complet nebun.
-Știam ca o sa vii, serpoaico.
-Nici nu mă miră că îți faci atâtea filme in cap.
- Artagoasa ca de obicei.
- Apropo, am venit să-ți spun că renunț la misiune.
- E cam târziu acum. Îți pui viața în pericol, serpoaico.
- Pericol? Tu ești în pericol dacă continui așa.
- Îmi placi așa mult când ești aroganta.
- Ma scarbesti.
Ma ridic de pe scaun simtindu-l pe bosorog cum îmi analizează fiecare celulă a corpului. Grăbesc pasul scârbită până ce ajung la mașină.




Ma pun in pat extenuată si încerc să adorm puțin. Telefonul meu scoate același sunet enervant si ma întind să-l iau. Pe ecran apare un mesaj de la un număr necunoscut: " La ora 19 în locul de unde am plecat ieri. Cu dragoste, Adam"
De unde are omul ăsta numărul meu? Si mai grav. AM UITAT DE INTALNIRE. Întâlnire? Iau cina cu omul pe care îl voi omorî. De ce o numesc întâlnire? E ora 18. O Doamne...
Alerg agitată spre baie si îmi fac un dus rece. Aleg un gel de dus de grepfruit roz, imi dau un strat gros după care încep să-mi masez fiecare bucățică a corpului. Tot corpul meu se relaxează și pierd limita timpului. Ies din dus si încep să îmi usuc parul. Ies din baie si ma întind în pat cu gândul la o rochie potrivita.

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum