1 part

381 7 1
                                    

*Rytas*

Kaip ir kiekviena rytą mane prikėlė tas įkyrus žadintuvas. Neiskenciau ir paleida ji i siena, o jis aišku sudužo. Na ką reiks pirkti nauja. Pagalvojau pati sau.

Aišku išgirdusi trenksmas ileke mama.

- ar viskas gerai, mieloj ? Girdėjau trenksma. - Susirūpinusiu balsu paklausė

- Mmm - tik tiek ir isstenejau.
Negali norėjau miego, bet reikia i ta susikta mokykla.

Vos vos išsirita iš lobis ir nuejau i dusa. Mes gyvename bute ir tai vos susimokame. Šio daugiabučio savininkas gana jaunas. Beveik mano amziaus, bet siek tiek vyresnis. Kaip bebūtų jis iškrypėlis. Aš jam labai patinai ir kai gryztu iš mokyklos jis mane grabineja. Aišku už tai mums nuleidžia kaina už būta. Mamai nieko nesakiau.

Palindau po dušu. Vanduo buvo ledinis, juk neistengiame sumokėti už šilta vandenį.

Gryzau i kambarį ir persiriangiau. Nuejau prie veidrodžio ir nuzvelgiau save. Buvau tikrai graži. Turiu gražią figūra. Gražios , plonos , ilgos kojos. Ilgi šviesus plaukai siek tiek krito ant akių.

Susirisau plaukus i netvarkinga kuodą. Pasiemiau kuprine ir ėjau prie durų kai mamamane sulaikė.

- mieloji , šiandien gryzk anksčiau. Visi turi pirma valanda stebėti pietų žinias. Praneš kažką svarbaus, tad neveluok.

Aš tik linktelejau ir apsiavusi savo nunesiotus convers išėjau.

* mokykloje *

Neturiu draugu tik savo geriausia drauge Džaid.

Ji tokia pat blondine kaip ir aš.
Iš tikrųjų mes labai panašios , tik skiriamas charakteriu ir tuo , kad jos tėvai turtingi ir turi didžiulį namą , o aš ne.

Pamačiau ja prie savo spintelės. Pribegau ir apkabinau .

- sveika , vienarage - pasisveikinau

- labuka , undine - pasisveikino ir ji.

Mes viena kita taip vadiname. Mane ji praminė undine , todėl, kad aš labai mėgstu ilgai buti duše. O ja praminiau vienaragiu , todėl , kad kai ji atsibunda jos sruoga kažkodėl stovi. Atrodo labai keistai kaip vienaragis. Kol ta sruoga istiesina praeina nemažai laiko.

- taigi ką šiandien iskresim tai baidyklei ? - paklausė manęs Džaid

- na turiu viena sumanumą , bet pasakysiu tau veliau - pasakiau erzindama ja. Žinau , kad jai nepatinka laukti.

Yra viena kale kuri nekenčia musu , o mes jos. Ji mokyklos Barbė. Visur vaikšto su savo dviem pakalikem. Helena ir vidija . tikros spakliaus aukos kurios alpsta vos išgirdusios " one direction " daina ir PNS. Šitas uzknisa labiausiai , nes jos pradeda klykt kaip nenormalios.

- nagi sakyk !!! - zyze Džaid

- na gerai !!!?? - jau man atsibodo jos zyzimas.

Papasakojau jai ką buvau dumaniusi, o ji tik issisiepe nieko gero nezadancia šypsena ir palinksejo galva.

* po pamokų *

Paslapčia nubegau i valytojos sandėliuką. Čia jau buvo ir Džaid.

- taigi pradedam ? - paklausiau nusisypsodama ir išsitraukia iš kuprinės dvi kiaušinių dezes. Jie buvo supuvę ir baisiai dvoke.

- taip - nusišypsojo Džaid ir isieme iš kuprinės du paks prarugusio pieno.

Fuiiii vos neapsivemiau kai uzuodziau ta kvapą kuris susimaise su kiaušinių kvapu.

Keista Meilė ( Zayn Malik )Where stories live. Discover now