* parke *
Laukiau Džaid gal kokias 5 min
Dabar mes begiojame po parką...- taigi , žinai apie Zayn Malik ir atranka ? - paklausiau Ďžaid'ės
- jop - paprastai atsake.
- tik nesakyk , kad dalyvavusi - suurzgiau
- jis gražus , patrauklus ir karšta bei turtingas ko dar galima norėt ? Svojoniu vaikinas. Jis man patinka tad tikrai dalyvavusiu. Na jaigu papulsiu... - atsake.
- ach , tikiuosi besusipyksim dėl to pasiputelio - paklausiau sunerimusi. Juk nenoriu prarasti savo geriausios draugės.
Nenoriu , kad visa savo dėmesį ji skirtu jam.
- tikrai ne - užtikrino ji , o aš lengviau atsidusau.
Dar truputuka pabegiojome ir prisedome ant zolytes prie medžio pailsėti.
- tai ką šiandien ketini veikti ? - netikėtai paklausė manęs Džaid.
- naa...kaiką suplanavus... - nutesiau , nors nesu nieko suplanavusi.
- ir ką gi ? - nustebo ji
- na... Nubodziavimas tada namu darbai tada vėl nuobodziavimas ir taip iki kol eisiu miegot. Taigi visa mano diena užimta - pareiskiau.
Džaid pradėjo zvengt , o aš nesusilaikiau ir pradėjau taip pat zvengt.
- tu rmt ? - zvenge Džaid
- Nū lyg ir - trumpai atsakiau.
- o davai nuvarom i koki vakarėlį ar PNS ? - suplojo rankomis.
- Nū OK - sutikau , juk vis tiek neturiu ka veikti tik nuobidziaut.
- o i koki eisim ? - smalsavau.
- turiu viena pazystama. Jis rengia šiandien vakarėlį. Davai būk pasiruošus 18:00 atvarysiu pas tave. - pasakė ir atsistojo.
- Nū OK tada. davai saule - pamojavau ir nuejau parko takeliu i kita puse.
Pajutau ranka sau ant peties ir kruptelejau. Iš išgąsčio i nepažįstamąjį paleidau savo telefoną.
- AAA už ką ??? - su siokiu tokiu skausmu balse paklausė napazystamasis.
Ir tik tada pamačiau , kad čia Zayn. Omg...ką aš padariau !!!??
Aš ką tik paleidau savo telefoną i Zayn veidą.Omg. Omg . omg. Pradėjau zvengt kaip nenormali. Ant jo kaktos liko raudona telefono formos žymė. Atrodo nepakartojamai.
- ko zvengi ? - sumišo Zayn.
- tavo veidas !!!??? - kvatojausi užsiėmusi už pilvo.
- kas yra ?- Zayn vis dar buvo sumišęs .
- ypač tavo kakta !!!?? - toliau zvengiau
- Nū jooo...bet nesuprantu už ką ??? - truputi suirzo
- pats kaltas , asile. Nereikėjo manęs išgąsdinti. - jau nurimau.
- Nū negalvojau , kad paleisti telefoną i galva - bandė pasiaiškinti
- vis tiek nereikėjo gąsdinti , Nū davai - nusisukau ir ėjau namo.
Pajutau kaip jis pribėga prie manęs. Zayn paėmė už mano rankos ir atsuko i save.
- ko reik ? -suirzau
- kur taip begi nuo manęs ? - paklausė.
- niekur man tiesiog reik namo , nes turiu ruoštis jog nepaveluociau i va... - viska suberiau greitakalbe ir sustojau supratus ką būčiau pasakius.
YOU ARE READING
Keista Meilė ( Zayn Malik )
RandomNegalvojau, kad mano gyvenimas taip pasikeis kai sutiksiu Zayn Malik ir sudalyvausiu atrankoje.