... Prie musu priėjo vidutinio amžiaus rudu plauku bei rudu akių moteris.
- ar , jus dėl atrankos Paryžiuje ? - maloniai pasiteiravo moteris.
- taip - atsakeme choru.
- tada eikite paskui mane - pasakė moteriškė ir pradėjo mus vesti link vienu durų.
Praėjime pro duris ir atsidureme lauke. Čia stovėjo daug lėktuvų. Mus nuvedė prie pačio prabangiausio . pasirodo , kad Malik turi nuosava bei privatų lėktuvą.
- štai čia , panelės , palikite savo lagaminus ir lipkite i lėktuvą - pasakė moteris ir nuėjo.
Mes palikome lagaminus ir iš eiles sulipome i lėktuvą.
Atsisedau i laisva vieta prie lango. Paziurejau pro ji stebejau kaip du vyrai sukrauna musu lagaminus i lėktuvą.
Prie manęs prisedo miela mergina. Ji buvo rudu plauku ir turėjo gražias , dideles ir mėlynas akis. Atrodė labai jaunutė , kukli , gera ir miela panelė.
- labas - pasusveikinau , nes mačiau , kad jai nejauku.
- sveika - pasisveikino ir ji.
- koks tavo vardas ? - bandžiau atrodyti kuo draugiskesne.
- aš Emile - pasakė ji.
- malonu , aš Evelina - istiesiau jai ranka.
- malonu - ji paspaudė mano ranka.
- manau galime buti geromis draugėmis, nes kaip matau daugiau draugiškų merginų nelabai yra. Jos labai jau nusiteikę viena prieš kita ir pasiruošusios konkuruoti dėl Zayn Malik. - pasakiau , o mergaite nusijuokė ir linktelejo pritardama man.
- gerai , galime buti draugės - pasakė ji.
- gerai, kiek tau metu ? - paklausiau man tikrai rūpimo klausimo. Ji atrodo labai jauna , netgi perjauna Zayn.
- man penkiolika - nedrąsiai syptelejo ji.
- o , kokia jaunutė - nustebau - man septyniolika - pasakiau.
- na , tikiuosi , kad vis tiek sutarsime - nusišypsojo Emile.
- tai aišku - taip pat nusisypsojau.
Lėktuvas pakilo. Aš išsitraukia ausinukus. Pastebėjau , kad Emilei nuobodu.
- nori ? - pasiūliau isidedama viena ausinuka sau i ausį , o kitą atkisdama prie jos.
- taip - ji linktelejo.
Padaviau jai ausinuka ir kai ji isidejo jį paleidau one direction " story of my life " ši daina man labai patinka. Ir ši grupe iš tiesų man visai patinka.
Atėjus priedainiui pradėjau dainuot :
- story of my lyfe
I take her home
I drive all night
To keep her warm and time...Is frooozeeeennn
The story of my life
I give her hope
I spend her love
Until she's broken inside...The story of my life
Ir taip kol baigėsi daina. Emile taip pat dainavo su manimi. Matyt jai irgi patiko ši daina jaigu ji žinojo dainos žodžius.
Aš buvau ijungusi grojarasti pavadinimu " one direction " jame buvo visos jų dainos . netgi pačios seniausios. Netgi tos kuriu niekas nežino arba neprisimena.
Aš puikiai zinau jų visu žodžius.Pasibaigus " aš story of my life " prasidėjo daina " what makes you beautiful " mokejau visus žodžius , bet kažkodėl dainavau tik priedainius. Štai ir priedainis:
Baby you litght up my world like nobady else
The way that you flip your hear gets me over whelmed
But when you Smile at the ground it ain't hard to tell
You don't know
( oh , oh )
You don't know
Your beautiful..IF only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
( oh , oh )
You don't know
You're beautiful...
( oh , oh )
That's what makes you
Beautiful.Ir vel taip kol baigėsi daina.
Šitaip dainavom su Emile gal trisdešimt dainų. Kitos jau pradėjo nepatenkintos urgzti , kad nedainuotumem , bet mes pradėjo dainuot dar garsiau...cha cha...Pagaliau pradėjome leistis. Paziurejau pro langą. Čia puikiai matėsi Paryžiaus "Eifelio bokštas" jis nuostabus.
Nusileidome sodyboje. Čia buvo gal šimtas mediniu namuku sustatytų i dešimt eilių. Vienas namelis buvo pats didžiausias ir stovėjo ne tose eilėse , o nuošaliau. Jis buvo gal triju aukštų ir didžiulis. Speju ten apsigyvena Malik.
Sodyba buvo prie pat miškelio , o už jo girdėjosi ežero bangos. Gerai , kad isimeciau maudymuka , juk vasara.
Nusileidome sodyboje padarytoje specialioje viotoje kuri skirta lėktuvams nusileisti.Visos islipome ie lėktuvo ir isieme lagaminus apziurejome vietove. Čia buvo sodas kuriame augo ir obelų ir vyšnių ir kriaušių ir visokiausių kitokiu medžių. Buvo pastatytas kubilas ir pastebėjau , kad čia yra pirtis.
Yra ir keli kiti nameliai , bet jie trigubai didesni už musu gyvenamuosius. Pirmasis turbūt virtuvė ir valgomasis. Antras toletai ir trečiasis dušai.
Prie mūsų priėjo Zayn. Jis perzvelge visas merginas ir jo žvilgsnis sustojo ties manimi šiek tiek ilgiau. Malik pakėlė viena antaki , o aš tik pavarciau akis.
Koks jis savimyla ir pasiputelis. Galvoja , kad jis čia kieciausias. Dar paziuresim...cha...- sveikos panelės - prakalbo jis...
Tai va nauja dalis. Tikiuosi nors vienos nuomonytes labai labai prašau man labai rupi jūsų nuomone.
Na ir nepamirstam vote !!!⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐
YOU ARE READING
Keista Meilė ( Zayn Malik )
RandomNegalvojau, kad mano gyvenimas taip pasikeis kai sutiksiu Zayn Malik ir sudalyvausiu atrankoje.