- gal imame nameli pirmoje eilėje ? - paklausė Emile.
- žinoma ! - sutikau
Priejome prie vieno namelio stovinčio pirmoje eilėje. Jie visi buvo skirtingi, bet kažkuo ir panašus.
- kuri imam ?- pasiteiravau Emilės.
- gal ši ? - ji parodė pirštu i viena iš nameliu. Jis buvo nedidelis kaip ir kiti, bet mieliausias ir jaukiausias. Na ... Bent jau man taip atrodė.
- gerai - sutikau su ja.
- i štai ši - parodziau vaikinui kuris nešė musu lagaminus.
Jis įėjo i namelį ir padėjo musu lagaminus prie durų.
Visi nameliai labai jau modernus.
( musu namelis )
Kartu su Emile įėjime i vidų. Wau vaizdas mane pribloškė. Čia netgi dvi didžiulės svetaines. Virtuve su baro staliukų ir varo kėdėmis. Du vonios kambariai. Jie milžiniški. Juose yra ir dušas, ir vonia, ir kriaukle, ir veidrodžiai su daugybe spinteliu , ir netgi čiachūzė.
Miegamieji du. Atskiri. Labai jau dideli. Lovos trigules sakyčiau. Didžiulės spintos, ir atskiri kambariuose įrengti vonios kambariai. Dabar jau vonios kambariu keturi !!!!
Nū wauuuuuu !!!!!!!!!!!!
Pasirinkome kambarius ir nuejome i juos. Mano kambary pagrinde turkio spalva. Ji mano mėgstamiausia. Susidejau visus rūbus kiek tik turėjau i spinta. Bet atdariusi ja radau gal du šimtus rūbų. Visokiausių dydžiu. Tai kam aš veziausi savo rūbus ? Ai koks skirtumas.
Izsidejau savo maudymosi kostiumėlį. Ant jo uzsimeciau ilga ir plonut plonutele suknele.
Plaukus palikau palaidus tik truputi pasukavau. Uzsidejau akinius nuo saules ir pasiemusi rankšluostį nulipau i pirma aukštą. Čia manęs jau lauke Emile. Kaip ir susitarė abidvi apsirengęs vienodai.
- einam ? - paklausė Emilė
- taip - atsakiau.
Priejome lauko duris ir yzsidejome vienodas basutes.
Dabar išėjime i lauką laukti kol susirinks kitos merginos. Jų susirinkę buvo mažai. Kitos dar turbut geriau savo namelais.
Nejučia mano akys nukrypo link zayn namo. Jis toks gražus , didelis ir modernus. Kaip sakiau ir anksčiau gal keturis kart didesnis už musu namelius.
********* zayn pov. **********
Sėdėjau ant sofos su vaikinais : Harry, Louis, liam ir niall .
Svarsyem ką padaryti , kad merginoms butu sunkiau, kad joms nebūtų taip lengva mane pasiekti, kad man butu lengviau sužinoti kokios jos yra iš tiesų.
- ei, o jai mes krts nuo karto paflirtuotumem su kuriom ? Juk jaigu kuri pasiduos pagundai mes tau pranestume ir tu zinotum kuri butu trumpalaike , o paskui bėgtu pas kitus. - pasiūlė Harry.
- gera mintis - pritarė Louis
Kiti vaikinai irgi pritarė Harry sumanymui tad galiausiai sutikau ir aš.
Pro langą pastebėjau, kad jau susirinko visos merginos. Na ką... Laikas.
- Eime, jos jau susirinko - pasakiau vaikinams , o jie tik linkyelejo ir išėjo iš musu namo.
Priemonė prie merginų.
- labas , ir vėl - pasisveikinau.
- noriu jus supažindinti su kitais savo grupes nariais - parodziau i vaikinus. - tai Harry styles - parodziau i Harry
- tai Liam payne - paridziau i Liam.
- tai Louis Tommilson - paridziau i Louis
- ir galiausiai Niall Horan - parodziau i Niall.
YOU ARE READING
Keista Meilė ( Zayn Malik )
RandomNegalvojau, kad mano gyvenimas taip pasikeis kai sutiksiu Zayn Malik ir sudalyvausiu atrankoje.