* rytas *
Keista.. Pabudau pati ir negirdejau žadintuvo... Aii nuu gi vakar sudauziau.
Sunkiai issiritau iš lovos ir paziurejau i laikrodį. Omg jau 07:55 nespesiu !!!! Paveluosiu i ta suknista ( soriukas ) mokykla.
Greitai uzsidejau šortus ir pilka maikute. Tada pagriebiau megstuka ir pasiemusi kuprine islekiau iš kambario. ( visa apranga foto viršuj )
Mamos nėra...kur ji ? Tyliai pradariau jos kambario duris. Ji miega. Kaip suprasti ?
Nuejau atgal i kambarį ir pasiziurejau i kalendorių. Aina sikt ( sorry ) šiandien šeštadienis, o aš Lekiu ir skubu kaip akis isdegus. Nū jo.
Kritau atgal i lova. Labai norėjau miego. Prasivarciau lovoje dar 10 min. , bet jau neėmė miegas. Tada islipau iš lovos ir nusprendžiau pabegioti savo megstamiausiame parke.
Apsioviau sportbačius ir isbegau iš namu.
Begau gal 20 min kol pasiekiau parką. Tada pabegiojau jo takeliais. Pailsau ir atsisedau ant suoliuko šalia medžio. Uzmerkiau akis ir atsilosiau patogiai isitaisydama.
- ko tokia ankstyva ? - išgirdau vaikino balsą sau prie ausies ir kruptelejau.
- tu mane isgasdinai - pasakiau piktu balsu.
- ar aš toks baisus ?- paklausė zayn atsisesdamas šalia manęs.
Jis buvo uzduses , tad turbūt ir jis mėgsta čia pabegiot.
- koks skirtumas. Kodėl man nesakei , kad esi zayn malik " one direction " narys ??? - paklausiau siek tiek suirzusiu balsu.
- na nenorėjau , kad pradetum klykt kaip kitos merginos. Man tai nepatinka. - atsake ramiai.
- aš nebuciau pradėjus klykt. Aš nesu jūsų fane. - atkirtau.
Jis atsisuko i mane ir pakėlė iš nuostabos antakius.
- visom merginom patinka musu grupe. Ar mažiau ar daugiau , bet vistiek patinka - siek tiek suirzo.
Noriu ji paerzinti. Man tai labai patinka. Kai Zayn susitraukia atrodo mielai. Pala ką aš čia nusisneku juk aš jo nekenčiu. Man jis visiškai nepatinka.
- na , klysti aš ne iš tu kurios lydytusi vos jus pamačius. - atkirtau ramiu ir drasiu balsu.
- ar tikrai ? - paklausė pasaipiu balsu.
- užtikrintai , o dabar atsiknisk . man jau užtenka to , kad mama privertė dalyvauti tavo susiktoj atrankoj - aš.
- čia ką rimtai ???!!! - nustebo
- tai ne , asile - aš.
- dar niekas nėra manęs taip pavadinęs - nusijuokė
- kaip bebūtų ate , pasiputeli - atsisveikinau ir pakilusi nusiunciau jam oro bucinuka , kad paerzinciau. Nubegau namu link.
Tarpduryje sutikau mama. Ji ruošėsi kažkur eiti.
- mama, kur eini ? - susidomejau
- ak, štai ir tu . Eime kartu uspildysime anketa i atranka - ispuciau akis . negi taip greitai ?
- nagi einam. Šiandien pildymo diena kitomis dienomis jau nebeleis. Kas spėja tas. - pasakė mama , o tada nusitempė už rankos.
Ėjome kažkur apie 15 min. Sustojome ties nedideliu kioskeliu. Jis buvo nedidelis , bet labai jau prabangus sakyčiau.
Atsostojome i didžiulę eile. Net nesitikejau , kad tiek daug merginų nori dalyvauti atrankoje.
Pagaliau atėjo eile ir mums. Už musu stovėjo dar daug merginų. Nuzvelgiau jas. Jos tikrai vertos Zayn. Labai gražios figūros , aukštos ir dailus veidai bei plaukai. Nesiskundžia ir krūtinė bei užpakaliukais. Man nėra jokiu šansų. Bent tiek gerai...
Su mama uzejome i nedidelio kioskelio vidų. Atsisedau ant kėdės prie stalo. Prieš mane sėdėjo gan jauna ir graži mergina.
- laba diena - mandagiai pasisveikino ji.
- sveiki - aš taip patvpasisveikinau.
- taigi, prasau užpildyti šią anketa - su šiais žodžiais ji man pastūmė lapelį su klausimais ir tušinuką.
- gerai - sunkiai atsidusau.
Na ką pradedama...
1 klausimas : vardas , pavarde ?
Ats : Evelina kross2 klausimas : gimimo data ir amžius ?
Ats : 1998/09/25. 17 metu3 klausimas : pomėgiai ?
Ats : dainuoti ir važinėtis riedlente bei riedučiais.4 klausimas : įpročiai bei ydos ?
Ats : neturiu5 klausimas : plauku spalva ?
Ats : šviesus6 klausimas : gimtine ?
Ats : Prancūzija , Paryžius.Viska baigiau. Taip supratote teisingai aš gimiau Paryžiuje ir gyvenau ten 7 metus , bet kai tėtis žuvo avarijoje persikrausteme i Londoną.
- viskas - pasakiau ir pastumiau lapa merginai.
- dabar Nusišypsok . mes turime prisegti jūsų nuotraukas prie anketų tad dabar tave nufotografuosiu.
Mergina nusišypsojo ir išsitraukė fotoaparatą. Aš taip pat nusisypsojau. Bandžiau išspausti pačią nuoširdžiausi šypsena kokia tik mokejau ir manau man pavyko.
Pagaliau išėjime iš tos baisios vietos ir gryzome namo.
Nulekiau i savo kambarį ir griuvau veidu i lova. Aš taip nenoriu ten dalyvauti. Na ką padarysi. Reikia tai reikia.
Net nepajutau kaip uzmigau...uzmigau su visais rūbais , bet man nesvarbu. Buvau labai pavargusi.
* rytas *
Vėl vėl ir vėl tas rytas. Aš jo nekenciu. Suurzgiau ir paslepiau veidą pagalveje , kad saule nespigintu man i veidą. Dar siek tiek pasivarciau lovoje ir islipau.
Pasiemiau ką reikėjo ir nuejau i vonia. Palindau po dušu . tada susisukavau plaukus i arklio uodega ir apsirengiau. Ketinu ir vėl pabegioti parke , bet nenoriu buti viena jaigu vėl sutiksiu Zayn.
Pagriebiau nuo spintelės telefoną ir susiradus Džaid numerį paskambinau... Po keliu pyptelejimu ji atsiliepė.
- laba , mazut - pasisveikino ji.
- labuka , mažumų nori kartu pabegiot parke ? - iš karto ėjau prie reikalo.
- tai žinoma !!! - susuko džiaugsmingai.
- tai ok aš tavęs palauksiu parke , iki - pasakiau ir numeciau ragelį.
Nuzvelgiau save veidrodyje dar karta ir išėjau is namu........
Tai va nauja dalis gaila nesulaukiu nei vieno vote :( bet tikiuosi , kad dar jų bus ;)
Myliuuuu :****
YOU ARE READING
Keista Meilė ( Zayn Malik )
RandomNegalvojau, kad mano gyvenimas taip pasikeis kai sutiksiu Zayn Malik ir sudalyvausiu atrankoje.